این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید

به گزارش مجله استخدام جدید، اگر در پی این هستید که خانه خود را لوکس کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید

گیاهان آپارتمانی زیبایی بی نظیری را به خانه شما بخشیده و طراوت و سرزندگی خانه شما را چند برابر می نمایند. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل می پردازیم.

هوستا

تا به حال به زیبایی گیاه هوستا و برگ های خیره نماینده آن با رنگ های سبز و آبی در باغ گل دقت نموده اید؟ همین زیبایی را در آپارتمان خود متصور شوید. مطمئن باشید که گیاه هوستا زیبایی خاصی به فضای آپارتمان شما می بخشد. هوستا را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا بتواند روزی 2 الی 3 ساعت نور آفتاب بگیرد و بعلاوه به خوبی به آن آب دهید تا رشد خوبی داشته باشد. این گیاه مراقبت دشواری ندارد و در عین حال زیبایی که به فضای داخلی می بخشد غیر قابل انکار است.

برگ انجیری

یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل برگ انجیری است. این گیاه به علت داشتن برگ های بزرگ و بسیار زیبا، می تواند جلوه ای بسیار زیبا و خیره نماینده به فضای اتاق ببخشد. به طور کلی برگ انجیری با برگ های بزرگ و جالبش شناخته می گردد. در بعضی موارد گیاه برگ انجیری با فیلودندرون نیم برگ اشتباه گرفته می گردد. برای رشد گیاه برگ انجیری مکانی گرم و روشن بیابید که در معرض نور غیر مستقیم آفتاب باشد و به خوبی به آن آب دهید.

رکس بگونیا

این گیاه نسبتا کوچک با داشتن برگ هایی نسبتا بزرگ و خیره نماینده، زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی آپارتمان می بخشد و به عنوان یکی از محبوب ترین انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن شناخته می گردد. این گیاهان رطوبت را دوست دارند، اما باید بدانید که از آبیاری بیش از حد آن باید بپرهیزید. رکس بگونیا معمولا برگ های قلبی شکل دارد که همین برگ های زیبا سبب می گردند که رکس بگونیا یکی از زیباترین گل ها برای قرار گرفتن روی میز ها و قفسه ها باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب برترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟ سر بزنید.

دیفن باخیا

یکی از زیباترین و شناخته شده ترین انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن، دیفن باخیا است. این گیاه برگ های پهن و ایستاده ای دارد که زیبایی خاصی به فضای داخلی آپارتمان می بخشد. رنگ برگ های این گیاه ترکیبی از رنگ های سبز، سفید و زرد است. دیفن باخیا مراقبت بسیار ساده ای دارد و می تواند با نور غیرمستقیم آفتاب تا 3 متر نیز رشد داشته باشد. این گیاه بعلاوه گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب و دفاتر کار است.

فیکوس لیراتا یا فیکوس آفریقایی

این گیاه همان طور که از نامش نیز پیداست، متعلق به آفریقای غربی است. این گیاه یک گیاه آپارتمانی بسیار بلند با برگ های پهن و بزرگ است که برگ های آن می تواند تا 3 متر نیز رشد کند. مهم ترین دلایل محبوبیت آن همین برگ های بزرگ، درخشش این برگ ها و ارتفاع زیاد این گیاه است. این گیاه می تواند به خوبی در مقابل نور غیر مستقیم و در عین حال زیاد آفتاب رشد نموده و زیبایی آپارتمان شما را دوچندان نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین مدل های پرده برای دکور خانه شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2114

به "این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید