بارش باران در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است

به گزارش مجله استخدام جدید، امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی در استان های البرز، تهران، سمنان و بعضی مناطق شمال شرق و غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

بارش باران در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است

خبرنگاران: بنا به تحلیل نقشه های هواشناسی امروز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی در استان های البرز، تهران، سمنان و بعضی مناطق شمال شرق و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

طی روز های آدینه، شنبه و یکشنبه، به همراه نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل، بارش در گیلان، اردبیل، دامنه های البرز در استان های زنجان و گیلان و همچنین در شمال غرب، تقویت می گردد و در شرق سواحل و دامنه های البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده گاهی رعد و برق رخ خواهد داد.

دوشنبه بارش خفیف در این مناطق ادامه داشته و سه شنبه فقط در سواحل دریای خزر و دامنه های البرز مرکزی واقع در این استان ها بارش پراکنده رخ می دهد. امروز و فردا، سواحل شرقی و شنبه، سواحل غربی دریای خزر مواج است و طی روز های شنبه و یکشنبه در نیمه غربی سواحل 5 تا 8 درجه و در شرق سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور 3 تا 6 درجه کاهش دما پیش بینی می گردد.

تا اواسط هفته آینده وزش باد شدید در نوار شرقی به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان افزایش می یابد و احتمال وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در منطقه زابل دور از انتظار نیست. دوشنبه در خوزستان و شمال خلیج فارس نیز، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 283

به "بارش باران در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید