بازی Civilization VII برای کامپیوتر و کنسول ها معرفی گردید؛ اولین تیزر آن را ببینید

به گزارش مجله استخدام جدید، اگر شما از هواداران سبک استراتژی باشید، قطعاً با مجموعه تمدن (Civilization) آشنایی دارید. این مجموعه هواداران بسیار زیادی در سبک استراتژی و شهرسازی دارد و توانسته موفقیت بسیار خوبی کسب بکند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته که از شماره 7 این مجموعه رونمایی نموده که قرار است به زودی عرضه گردد.

بازی Civilization VII برای کامپیوتر و کنسول ها معرفی گردید؛ اولین تیزر آن را ببینید

چندی پیش رویداد Summer Game Fest بود و از عناوین زیادی رونمایی شد. یکی از این بازی ها، بازی تمدن 7 بود که آخرین بازی از مجموعه استراتژی تمدن است. این بازی قرار است در سال 2025 میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر و دستگاه نینتندو سوییچ عرضه گردد.

بازی تمدن 6 را می توان یکی از برترین بازی های استراتژی ساخته شده در تاریخ دانست. این بازی با سیستم بسیار قدرتمند و دقیقی که داشت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و به یکی از برترین بازی های استراتژی ساخته شده در این چند ساله تبدیل گردد. حال شرکت سازنده در شماره 7 تصمیم گرفته از فرمول پیروز خود استفاده نموده و آن را توسعه دهد.

در بازی تمدن 7 شما می توانید، بزرگترین امپراطوری ممکن را طراحی نموده و مدیریت کنید. شما در این بازی در نقش یکی از شاه های افسانه ای تاریخ بوده و باید کوشش کنید تمدن خود را توسعه دهید. برای این کار شما باید شهرهای مختلف طراحی نموده، به مکان های مختلف حمله نموده و منطقه خود را توسعه دهید. هدف شما رفاه و آسایش مردم در کنار توسعه و بزرگ شدن کشور است. در نتیجه در این جهت باید کارهای مختلفی انجام دهید.

طراحان بازی تمدن 7 تیم Firaxis است. تیمی که مسئول ساخت بازی به شدت پیروز XCOM هم بود و سابقه زیادی در سبک استراتژی دارد. حال تمدن 7 قرار است از همواره بزرگ تر و کامل تر بوده تا این مجموعه را به جلو ببرد. هنو تاریخ عرضه رسمی این بازی معین نیست ولی در اواسط تابستان تریلر گیم پلی آن منتشر خواهد شد.

مجموعه تمدن سابقه خیلی خوبی در دنیای گیمینگ دارد. این سری بازی تمرکز زیادی روی شهرسازی و حالت نوبتی داشته که باعث شده هواداران به خصوصی داشته باشد. نکته اینجاست که هواداران این سبک بازی شاید به میزان عنوان های شوتر زیاد نباشد ولی بسیار پایبند به این سبک بوده و وفادار هستند. در نتیجه تمدن 7 قطعاً با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

نکته اینجاست که شرکت سازنده در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و به همین علت است که همین فرمول را حفظ نموده است. حال باید دید که موارد تازه اضافه شده به بازی تمدن آن را بهتر نموده یا اینکه باعث پسرفت این مجموعه پیروز شده است. برای فهمیدن این موضوع هم باید تا سال 2025 میلادی و عرضه این بازی صبر کنیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2356

به "بازی Civilization VII برای کامپیوتر و کنسول ها معرفی گردید؛ اولین تیزر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Civilization VII برای کامپیوتر و کنسول ها معرفی گردید؛ اولین تیزر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید