برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر

به گزارش مجله استخدام جدید، اروپا دارای فرصت های شغلی بزرگی است، این قاره دارای بخش بزرگی از برترین شهرهای دنیا است. بااین حال، فهرست شهرهای این قاره همواره در حال تغییر است. وقتی یک مکان رونق می گیرد، مکان های دیگر کم رنگ می شوند. در این مقاله ما 6 مورد از برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر را به شما معرفی می کنیم؛ که اگر در پی کار در اروپا هستید ممکن است این شهرها توجه شما را جلب نمایند!

برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر

آمستردام یکی از برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر در کشور هلند

آمستردام یکی دیگر از شهرهای شگفت انگیز برای رشته های فناوری اطلاعات است. آمستردام. مرکز هلند مملو از فرصت های شغلی است. در سال 2017، Hubspot اعلام نمود که آمستردام با در نظر گرفتن مواردی مانند حقوق، سرعت پهنای باند و استانداردهای زندگی برترین شهر فناوری در اروپا برای کار است. Hubspot بعلاوه از حدود 500 آمستردامی در خصوص صحنه فناوری خود نظرسنجی کرد و 91 درصد از افراد گفتند که معتقدند سازمان ها می توانند در آنجا پیروز شوند. با بیش از 180 ملیت مختلف، زندگی در این شهر خیلی شگفت انگیز است. آمستردام یک شهر عاری از وسایل نقلیه است و شما بیش از 400 کیلومتر مسیرهای دوچرخه سواری را می توانید در این شهر کشف کنید. برای رفتن به آمستردام می توانید از تور آمستردام بهره ببرید.

برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر

لندن یکی از برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر در کشور انگلستان

لندن محل زندگی رولینگ استونز، بیگ بن، لوبیای پخته و سایمون کاول می باشد و به ندرت احتیاج به معرفی دارد. علاوه بر این، اندازه سرمایه گذاری در شرکت های مختلف فناوری اطلاعات لندن در سال 2017 به 2.99 میلیارد پوند رسید که چهار برابر بیشتر از پاریس است و دو برابر این مبلغ در سال 2016 در شرکت های فناوری اطلاعات بریتانیا سرمایه گذاری شد.

برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر

آیندهوون، هلند

اگر همواره به علت رشد فنّاوری در حال جابه جایی از یک مکان به مکانی دیگر هستید، آیندهوون برای شما یک استراحتگاه مناسب است. این شهر هلندی در جنوب هلند واقع شده است. آیندهوون پرانرژی ترین و یکی از سریع ترین نقاط فناوری در حال رشد در اروپا است. مدت ها پیش در سال 2013، مجله فوربس، آیندهوون را به عنوان پر اختراع ترین شهر دنیا توصیف کرد و در سال 2017 دیپتچز آن را به عنوان برترین شهر اروپا برای مهندسان فناوری اعلام نمود. برای رفتن به هلند می توانید از تور هلند بهره ببرید.

برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر

هلسینکی یکی از برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر در کشور فنلاند

هلسینکی ازنظر داشتن امنیت زندگی در دنیا رتبه خیلی خوبی دارد. این شهر دومین شهر محبوب فنلاند بود. اسپو برای مدت طولانی به عنوان قطب فناوری کشور و خانه هیولای تلفن همراه نوکیا در این شهر شناخته می شد. زمانی که ستاره نوکیا در درخشندگی آیفون اپل تار شد، هلسینکی برای توسعه دهندگان بازی های موبایل، شگفت انگیز و مؤثر ظاهر شد، ازجمله برترین شرکت های فناوری در هلسینکی می توان به Supercell (Clash Royale، Clash of Clans) و Rovio (بازی Angry Birds) اشاره نمود. این دو سازمان با درک انقلاب اولیه گوشی های هوشمند که به وسیله نوکیا، سامسونگ و اپل راهنمایی شده بود، پول زیادی را به دست آوردند.

هلسینکی

استکهلم، سوئد

سریع ترین رشد مرکز اروپا متعلق به استکهلم است. استکهلم در حال ایجاد فرصت های شغلی و جذب سرمایه گذاری با نرخ بالایی است. همان طور که به وسیله لیست برترین شهرهای اروپا موسسه میلکن نشان داده شده، استکهلم بعد از لندن در رتبه دوم قرارگرفته است. زمستان ها ممکن است در آنجا بسیار سرد باشد، اما مردم استکهلم شرایط بسیار خوبی برای زندگی دارند. برای اولین بار، آن ها زندگی کاری خود را کاملاً متعادل نموده اند. بیشتر مردم هرسال می توانند حداقل 5 هفته مرخصی بگیرند. خود شهر فوق العاده است و شما هیچ وقت از تماشای ستاره ها و صرف نوشیدنی های اسپرسو و خوردن کیک و فیکا خسته نمی شوید.

استکهلم، سوئد

لیسبون، پرتغال

لیسبون در سال های اخیر سفر بزرگی را پشت سر گذاشته است. این شهر با رکود اقتصادی دنیای در سال 2008، توانست 85 میلیارد دلار یاری اقتصادی دریافت کند. این شهر با کارآفرینان درخشان و استارتاپ های فناوری رابطه بسیار خوبی دارد. در سال 2016، کنفرانس بزرگ سالانه Web Summit از دوبلین به لیسبون منتقل شد و این امر به دنیا گفت که لیسبون بیشترین مکان رو به رشد برای مشاغل نو بوده است. هزینه های زندگی در این شهر بسیار مقرون به صرفه است، غذاهای لیسبون شگفت انگیز است و آب وهوا گرم و خوبی دارد. فایننشال تایمز تصور می نماید که اقتصاد لیسبون با سریع ترین سرعت از سال 2000 درحال توسعه است. برای اقمات در پرتقال به ویزای اقامتی پرتقال احتیاج دارید.

لیسبون، پرتغال

اما شما کدام شهر را باید برای شغل فناوری اطلاعات انتخاب می کنید؟

این که آیا شما به یک شهر شلوغ در شمال اروپا علاقه دارید یا یک شهر مدرن در جنوب، به هدف شما و احتیاجها و خواسته ها و بعلاوه علایقتان بستگی دارد. فنّاوری روزبه روز در حال تغییر است و فرصت های شغلی مرتبط با این زمینه همواره افزایش می یابد؛ بنابراین، در پی چه هستید؟ می توانید در هرکدام از این شهرها آغاز به جستجوی شغل فنی بعدی خود کنید. از برترین شغل هایی که این در این کشورها در زمینه فناوری اطلاعات محبوب هستند می توان به طراحی سایت، برنامه نویسی، سئو، دیجیتال مارکتینگ، کارشناس امینت و مدیریت اقتصادی اشاره نمود.

منبع: ژیوار
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2076

به "برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای اروپایی برای مهندسین کامپیوتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید