به روزرسانی اندروید 11 در کدام مدل تلفن همراه امکان پذیر است؟

به گزارش مجله استخدام جدید، گوگل اخیراً از سیستم عامل جدید خود یعنی اندروید 11 رونمایی کرد. در این مطلب گوشی هایی که اکنون می توانند این به روزرسانی را دریافت نمایند، معرفی می کنیم.

به روزرسانی اندروید 11 در کدام مدل تلفن همراه امکان پذیر است؟

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه فناوری خبرگزاری خبرنگاران از سی نت، با انتشار نسخه نهایی اندروید 11 توسط گوگل، اکنون بسیاری از کاربران این سیستم عامل در سراسر دنیا به دنبال این هستند که چه زمانی می توانند این نسخه را روی گوشی خود نصب نمایند. همان طور که معمولاً در خصوص به روزرسانی های مهم اندروید اتفاق می افتد،دریافت به روزرسانی نسخه 11 بستگی به دستگاه شما دارد و معمولاً پرچم داران شرکت ها زودتر از بقیه مدل ها به نسخه جدید به روزرسانی می شوند.

اما گوگل درباره این موضوع گفته است اندروید 11 در حال حاضر برای گوشی های پیکسل و همچنین شیائومی، وان پلاس، اوپو و ریلمی منتشر شده است.

گوگل پیکسل

قسمت تنظیمات را در تلفن خود باز نموده و راستا روبرو را دنبال کنید. سیستم> پیشرفته> به روزرسانی سیستم> آنالیز به روزرسانی. اگر تلفن شما بلافاصله به روزرسانی را پیدا نکرد، شکیبا باشید. مانند همواره در خصوص Google، به روزرسانی به آرامی در حال انتشار است و ممکن است چند روز طول بکشد تا در تلفن شما نشان داده گردد.

هنگامی که تلفن شما به روزرسانی را پیدا کرد، فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید تا مانند سایر به روزرسانی ها آن را نصب کنید.

نسخه بتا برای OnePlus 8 و 8 Pro

اگر گوشی OnePlus 8 یا OnePlus 8 Pro دارید، این شرکت نسخه بتای خود را راه اندازی نموده است. هرکسی که می خواهد قبل از انتشار نسخه رسمی، ویژگی های جدید را آنالیز کند، باید سراغ انجمن های OnePlus برود، جایی که دستورالعمل ها و جزئیات وجود دارند.

اگر مسائل زیادی در نسخه بتا وجود داشته باشد، می توانید به نسخه قبلی برگردید، اما این امر می تواند تمام داده های تلفن شمارا پاک می نماید.

نوکیا، شیائومی، اوپو

هنوز سازندگان تلفن همراه برنامه های خود برای عرضه اندروید 11 را به طور عمومی اعلام ننموده اند، اما نوکیا تأیید نموده است که اندروید 11 را منتشر خواهد نمود.

اوپو به طور رسمی به روزرسانی خود را در 14 سپتامبر (امروز) شروع می نماید و همچنین یک نسخه بتا محدود برای مدل های (Find X2 ،Find X2 Pro ،Reno3 (4G و (Reno3 Pro (4G ارائه نموده است.

شیائومی نیز در توئیتر خود اطلاع داد گوشی های Mi 10 و Mi 10 Pro اولین دستگاه هایی هستند که اندروید 11 را دریافت می نمایند و این شرکت همچنین یک نسخه بتا برای کاربرانش راه اندازی نموده است.

4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1264

به "به روزرسانی اندروید 11 در کدام مدل تلفن همراه امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی اندروید 11 در کدام مدل تلفن همراه امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید