تداوم جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور خبرنگاران

به گزارش مجله استخدام جدید، یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی شرایط جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تداوم جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین شرایط جوی چند روز آینده کشور گفت: طی 24 ساعت آینده برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می شود و از امروز تا اواسط هفته با فرایند تدریجی افزایش دما روبه رو هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز و فردا در نقاطی از زاگرس مرکزی در استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد، ادامه داد: فردا علاوه بر این دو استان در نقاطی از خوزستان، لرستان و ایلام شاهد بارش پراکنده هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: از روز دوشنبه برای برخی مناطق گیلان، اردبیل، لرستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد و شمال استان های کرمان و فارس بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

نقشینه با بیان اینکه امروز نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس و همچنین تنگه هرمز مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین شرایط آب و هوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: طی 3 روز آینده برای پایتخت آسمانی صاف و آفتابی و جوی آرام پیش بینی می شود که این امر غبار محلی را برای این شهر همراه دارد.

وی با اشاره اینکه بشینه دمای امروز تهران 10، فردا 12 درجه است و پس فردا به 15 درجه می رسد، اظهار داشت: کمینه دما برای مهرآباد و همچنین شمیرانات 2 درجه زیر صفر پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: امروز در بین مراکز استان ها بجنورد با دمای 10 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای حدود 29 درجه سانتی گراد گرمترین هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1554

به "تداوم جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید