توصیف جالب رسانه یونانی از انصاری فرد

به گزارش مجله استخدام جدید، سایت یونانی در گزارش پیش فصل باشگاه آ.اک به توصیف کریم انصاری فرد پرداخت و از نقاط قوت و ضعف ستاره ایرانی نوشت.

توصیف جالب رسانه یونانی از انصاری فرد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، رسانه aek1924 یونانی نوشت که باشگاه آ.اک اکنون 2 مهاجم خوب در ترکیب دارد که هر کدام می توانند مهره کلیدی برای تیم محسوب شوند.

این رسانه یونانی از کریم انصاری فرد و سرخیو آرائوخو به اسم گزینه های آ.اک برای خط حمله نام برد و از رقابت این 2 مهاجم برای رسیدن به ترکیب اصلی نوشت.

aek1924 در مورد انصاری فرد نوشت که این بازیکن ایرانی نیمکت نشینی را اصلا دوست ندارد و می خواهد برای جایگاهش بجنگد. ا

نصاری فرد در گذشته به دلیل نیمکت نشینی نقاط سیاهی را به ثبت رساند و به نظر می رسد عدم حضور او در ترکیب اصلی می تواند دردسر ساز گردد.

این رسانه یونانی نوشت که انصاری فرد در بازی گذشته مقابل وِلِز موستار در انتخابی لیگ کنفرانس اروپا همین مسئله را نشان داد. بازیکن ایرانی به اسم جانشین به زمین آمد ولی بسیار عصبانی بود و اصلا ذهنش آرامش لازم برای بازی کردن را نداشت.

همین عدم تمرکز کریم باعث شد که 2 موقعیت که معمولا این بازیکن از دست نمی داد را از دست دهد و آ.اک از رسیدن به مرحله بعدی بازبماند.

با این حال رسانه یونانی aek1924 به تمجید از انصاری فرد پرداخت و نوشت که او بازیکن محوطه جریمه است و می داند چگونه حرکت کند و حریف را به قتل رساند.

شنبه 30 مرداد ماه سوپرلیگ یونان شروع خواهد شد و باید دید کریم انصاری فرد چه عملکردی از خودش به ثبت خواهد رساند. احسان حاج صفی هم دیگر نماینده ما در این تیم است و امیدواریم کاپیتان تیم ملی کشورمان هم در آ.اک پیروز ظاهر گردد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1799

به "توصیف جالب رسانه یونانی از انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف جالب رسانه یونانی از انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید