جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد

به گزارش مجله استخدام جدید، جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی روز یکشنبه 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجردانشگاه های مختلف اقدام به برپایی مراسم پیروزی انقلاب اسلامی به شیوه های متنوع نموده اند، دانشگاه علامه طباطبایی نیز برای جشن پیروزی انقلاب سال جاری برنامه بزرگی را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جشن بزرگ انقلاب اسلامی را همراه با ویژه برنامه های تئاتر، اجرای سرود های انقلابی و موسیقی، سخنرانی، مسابقه با جوایز ویژه وام 2 میلیون تومانی به قید قرعه به 5 نفر از اعضای تعاونی اعتباری کارکنان را یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 13:30 تا 15 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 784

به "جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید