کارهایی که بازدید از تورنتو را هیجان انگیزتر می نماید

به گزارش مجله استخدام جدید، تورنتو شهری دیدنی، هیجان انگیز، پر جنب وجوش و با گوناگونی های بسیار است. تورنتو به عنوان پایتخت مالی کانادا و یکی از مراکز مالی بزرگ دنیا، شهری دنیای به شمار می رود. این شهر امکان گردشگری شناخته شده ای دارد و یافتن آن ها برای گردشگران کار بسیار ساده ای است. با خبرنگاران همراه باشید تا 5 کاری که انجام آن ها در سفر به تورنتو می تواند هیجان انگیز باشد را به شما معرفی کنیم.

کارهایی که بازدید از تورنتو را هیجان انگیزتر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

باید بدانید اماکنی چون برج سی ان تورنتو (برج ملی کانادا Canadian National Tower) تنها جاذبه های گردشگری این شهر نیستند. کارهای بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که می توان در تورنتو انجام داد.

5. به دنبال رویدادها وجشنواره ها باشید

برگزاری جشنواره ها به خصوص در فصل تابستان در تورنتو رونق بسیاری دارند. اصلاً عجیب نیست که در یک آخر هفته تابستانی در تورنتو ده ها جشنواره بیابید. اگر به تئاتر، غذاهای تند، موسیقی جاز و حتی دایناسور علاقه دارید جشنواره های تورنتو را از دست ندهید. از جشنواره های بزرگ و پرجمعیتی چون تجربه طعم دنفورد (Taste of the Danforth) و موسیقی جاز در سواحل که بگذریم، بسیاری از جشنواره های کوچک تر و دیدنی تر همچون شکسپیر در باغ بالا، در تعقیب شهر و جشنواره فیلم های مستند جنجالی وجود دارند، که برای شرکت در آن ها گاه باید بلیت تهیه کنید.

4. محلات این شهر را کشف کنید

تورنتو شهر محله های گوناگون است. بسیاری از این محله ها رنگ و بوی قومیت یا ملیت خاصی را به خود گرفته اند. از مرکز شهر فاصله بگیرید و این محلات را کشف کنید. رسیدن به بسیاری از این محله ها که از جاذبه های گردشگری اصلی تورنتو فاصله زیادی ندارند با وسایل حمل ونقل عمومی به آسانی امکان پذیر است. یکی از جالب ترین این محله ها، محله ایتالیایی های آمریکای شمالی در ابتدای خیابان کالج و در سمت غرب باتهرست است. اگر برای دیدن محله یونانی اشتیاق دارید سری به دنفورد، در شرق بردویو (Broadview) بزنید. محله پرتغال کوچولو در خیابان دونداس غربی و غرب باتهرست (Bathurst) واقع شده است. محله هند کوچولو نیز در خیابان جرارد و بین گرینوود و کاکسول واقع شده است. بعضی از محله های دیگر نیز وجود دارند که گرچه رنگ و بوی ملیتی خاص را به خود نگرفته اند اما دیدن آن ها بسیار هیجان انگیز است. محله فوق العاده محبوب لسولیویل واقع در خیابان کوئین شرقی و در شرق بردویو یکی از این محله هاست. کمی دورتر محله بیچ در خیابان کوئین قرار گرفته است. هر دو این محله ها مملو از رستورآن های بزرگ، مراکز خرید و جشنواره های بسیار هستند. محله های دیگری نیز چون کنزینگتون (مرکزشهر)، جانکشن (شمال غرب)، و پارک دیل (غرب) شما را به اندازه کافی سرگرم خواهد نمود.

3. از کوچه گرافیتی (Graffiti Alley) دیدن کنید

کوچه گرافیتی (راش لین) یکی از جالب ترین قسمت های تورنتو است. در خیابان کوئین غربی در اطراف برنت و پورتلند (غرب اسپیدینا Spadina) با کوچه هایی سراسر از نقاشی های خیابانی با رنگ های شاد و آثار هنری خیره نماینده ای روبرو خواهید شد. تصاویر نقاشی شده در این کوچه ها بی خاتمه به نظر می رسد و نبوغ آفرینندگان آن به خوبی به چشم می آید. بعضی دیگر از نقاشی های دیواری بزرگ در سرتاسر بازار کنزینگتون و محله چینی ها مشاهده می گردد.

2.صبحانه مفصل تورنتو را از دست ندهید

در تورنتو صبحانه بخش مهمی از زندگی روزمره را تشکیل می دهد. در حالی که در روزهای کاری، بیشتر شهروندان این شهر یک قهوه فوری در کافی شاپ ها صرف می نمایند، تا به موقع محل کار خود برسند، برای صبحانه های آخر هفته خود برنامه مفصلی دارند. بنابراین صبحانه در تورنتو چیزی بیش از تخم مرغ، سوسیس و نان تست است و آماده کردن آن هنر موردعلاقه تورنتویی هاست. در جای جای شهر، فروشگاه های بسیاری برای صرف صبحانه وجود دارند. فروشگاه های اسکول (مدرسه) ، ویش (آرزو) ، مرنینگ گلوری (شکوه صبح) ، لیدی مارمالاد (Lady Marmalade) ، سیوینگ گریس (Saving Grace) و دیم سام در محله چینی ها از بهترین مکان ها برای صرف صبحانه در این شهر هستند.

1 . بازار سنت لارنس + جزیره تورنتو را ببینید

بازار سنت لارنس (St Lawrence Market) که محبوب مردم محلی و حتی گردشگرانی است که به تورنتو سفر می نمایند، به تازگی به عنوان بهترین بازار شهری آمریکای شمالی انتخاب شد. این بازار مملو از فروشندگان خوش برخورد و مواد غذایی تازه (به ویژه در فصل تابستان) و متنوع است. پیشنهاد ما خرید مواد غذایی چون پنیر، باگت، گوشت ، خردل و میوه و پس از آن رفتن به پیک نیکی در جزیره تورنتو است تا از غذاهای تازه ای که گرفته اید در کنار منظره ای زیبا از شهر و آفتاب ملایم و آب وهوای مطلوب این جزیره لذت ببرید. این جزیره بسیار زیبا به شهر نزدیک است و هزینه رفتن آن با کشتی تنها 6 دلار است. منبع: urbanadventuresمنبع: کجارو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 844

به "کارهایی که بازدید از تورنتو را هیجان انگیزتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که بازدید از تورنتو را هیجان انگیزتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید