خرید 22 هزار تن گندم مازاد بر احتیاج از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت :خرید گندم مازاد بر احتیاج از کشاورزان سیستان و بلوچستان به مرز 22 هزار تن رسید.

خرید 22 هزار تن گندم مازاد بر احتیاج از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار از ، امان الله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت:از شروع فصل برداشت گندم از گندمزار های استان تا به امروز 21 هزار و 602 تن گندم سیلویی وبذری به وسیله کشاورزان به مراکز خرید تحویل شده است.

امان الله طوقی ارزش گندم های خریداری شده بیش از 1150 میلیارد ریال بیان کرد و اضافه کرد: از کل گندم های تحویلی تا به امروز، 20 هزارو 102 تن گندم سیلویی و یک هزارو 500 تن گندم بذری میباشد.

او گفت: گندم های سیلویی به وسیله اداره کل غله و مدیریت سازمان تعاون روستایی وگندم های بذری به وسیله شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در11مرکز خرید پیش بینی شده در شهرستان ها خریداری و به سیلو ها و انبار های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تحویل می گردد.

او گفت: در سال زراعی 67 هزارو 810 هکتار از زمین های کشاورزی سیستان وبلوچستان به زیر کشت ارقام مختلف گندم رفته و تا به امروز کار برداشت گندم 90 درصد اراضی کشاورزی به اتمام رسیده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1816

به "خرید 22 هزار تن گندم مازاد بر احتیاج از کشاورزان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 22 هزار تن گندم مازاد بر احتیاج از کشاورزان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید