خوشحالی پرسپولیس از بازی ایران ، کره جنوبی

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: پرسپولیس امروز صبح ایران را به مقصد عربستان ترک می نماید تا برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال مهیا گردد. این تیم قصد داشت چند روز زودتر به عربستان برود، ولی حضور سه بازیکنش در تیم ملی ایران پرواز را به تاخیر انداخت.

خوشحالی پرسپولیس از بازی ایران ، کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران، نهایتا با انجام بازی روز گذشته تیم ملی ایران با کره جنوبی، پرسپولیس با برگشتن بازیکنان ملی پوشش، با تیمی کامل راهی عربستان می گردد. در این بین البته پرسپولیس و در راس آن، یحیی گل محمدی از بازی ایران - کره جنوبی رضایت دارد و شاد است. علت این مورد هم استفاده نکردن اسکوچیچ از 2 بازیکن پرسپولیس برابر کره جنوبی است. درست است که میلاد سرلک دقیقه 90 وارد ترکیب شد، ولی بیش از آنکه دوندگی بالایی داشته باشد، این بازی حکم قرار گرفتن در شرایط مسابقه آنهم برای چند دقیقه را برایش داشت.

از بین پرسپولیسی ها فقط وحید امیری مثل همواره در ترکیب اصلی بازی کرد و دوندگی زیادی هم داشت. مهدی ترابی هم که کلا فرصت بازی به دست نیاورد. حال از آنجا که ملی پوشان چندین روز در تهران اردو داشته اند و از بین پرسپولیسی ها هم فقط یک نفر تمام وکمال بازی نموده، به نظر می رسد به غیر از وحید امیری، دو مهره کلیدی دیگر پرسپولیس یعنی سرلک و ترابی، بدون خستگی و صدالبته بدون مصدومیت به اردوی پرسپولیس ملحق می شوند که این مورد برای یحیی گل محمدی شادی زیادی در پی دارد.

یحیی و تیمش حالا سه روز فرصت دارند ریکاوری مناسبی برای وحید امیری داشته باشند تا او را هم تا ملاقات روز 24 مهر برابر الهلال، به آمادگی لازم برسانند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1888

به "خوشحالی پرسپولیس از بازی ایران ، کره جنوبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوشحالی پرسپولیس از بازی ایران ، کره جنوبی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی پرسپولیس از بازی ایران ، کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید