خبرنگاران سه فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند

به گزارش مجله استخدام جدید، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه فوتبالیست این استان به نام های محمدرشید مظاهری، بابک مرادی و صیاد کوکبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

خبرنگاران سه فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از امشب چهارشنبه در سه کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی و هندوستان شروع می گردد.

وی اضافه نمود: تیم های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان چهار نماینده فوتبال ایران در این دوره از رقابت ها هستند.

مدیرکل ورزش و جواتنان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: این سه فوتبالیست استان در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازیکن تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز هستند.

علوی مطرح کرد: محمدرشید مظاهری از شهرستان گچساران در پُست دروازبانی و بابک مرادی از شهرستان بویراحمد در پُست هافپک برای تیم استقلال تهران بازی می نمایند و صیاد کوکبی از شهرستان بهمئی نیز بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز است.

وی ابراز داشت: محمدرشید مظاهری سال 2016 همراه با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت که عنوان بهترین دروازبان را نیز کسب کرد.

علوی گفت: مظاهری در فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار در این مسابقات حاضر می شود اما بابک مرادی و صیاد کوکبی برای نخستین بار در این تورنمنت به ترتیب برای تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز حضور دارند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر 50 هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1658

به "خبرنگاران سه فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید