دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک

به گزارش مجله استخدام جدید، دکوراسیون اتاق نشیمن در زیبایی یک خانه بسیار اهمیت دارد چرا که اتاق نشیمن قطب یک خانه است.

دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق نشیمن را می توان قطب یک خانه دانست اما زمانی که این قسمت کوچک و باریک باشد، انتخاب چیدمان دکوراسیون نشیمن کوچک مناسب برای آن حسی مانند یک مسئله ریاضی غیرقابل حل را برای صاحب خانه ایجاد می نماید. خبر خوب این است که تبدیل یک اتاق نشیمن کوچک به مکان زیبایی که بتواند نیازها را رفع نموده و خانه را نسبتا عظیمتر نشان دهد وجود دارد. در این نوشتار از خبرنگاران بهترین ایده ها را برای یک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک ارائه نموده ایم تا بتوانید از فضای مورد نظر حداکثر استفاده را ببرید.

ویژگی های مهم اتاق را برجسته کنید

قسمت های مهم و ویژگی های خاص خانه را شناسایی و این مراکز توجه را به بهترین شکل طراحی کنید تا بتوانید تا جای ممکن خانه را جذاب جلوه دهید. به عنوان مثال اگر خانه شما نور خوبی دارد با استفاده از رنگ های روشن تر خانه را وسیع تر نشان دهید یا اگر یک شومینه جذاب دارید کاری کنید که توجهات به آن جلب گردد.

مبلمان کوچک تهیه کنید

در یک اتاق نشیمن کوچک، هر قسمتی از مبلمان اهمیت بالایی دارد. سعی کنید از میزهای کوچک تر و چراغ های دیواری بهره ببرید تا بتوانید فضای بیشتری داشته باشید. استفاده از مبلمانی با ابعاد کوچکتر و جایگاه های چوبی برای چنین فضایی مناسب است. همچنین از قفسه های دیواری و میز تحریر شناور بهره ببرید و از قفسه های سنگین و حجیم کتاب و میزهای عظیم دوری کنید.

از دکور برای جذابیت دیداری بهره ببرید

داشتن منابع نوری مختلف در ارتفاعات گوناگون نگاه را به قسمت های مختلف اتاق جذب می نماید و باعث می گردد اتاق نشیمن عظیمتر و روشن تر جلوه کند. از مولفه های دیگری مانند آثار هنری یا قفسه های دیواری کتاب نیز برای جلب توجه بهره ببرید. طراحی یک گالری دیواری چشم نواز، آثارهنری، آینه ها و کاغذدیواری های زیبا می تواند جذابیت بصری اتاق را چندین برابر کند.

قالیچه را از قلم نیاندازید

برای اینکه بتوانید مرکز نشستن در وسط اتاق را از دیگر قسمت های اتاق نشیمن جدا کنید، می توانید از یک قالیچه عظیم تر از مبل استفاده نموده و آن را با جایگاه ها ست کنید. قالیچه چیزی نیست که بخواهید همه قسمت های اتاق را دیوار به دیوار با آن بپوشانید، بلکه می توانید میز قهوه و طاقچه را در قسمت هایی که قالیچه وجود ندارد قرار دهید. مرز بین زمین خالی و قالیچه نشانه ای از این است که شما از یک نقطه به نقطه دیگر در حال حرکتید و این باعث می گردد که احساس نکنید اتاق نشیمن شما شلوغ و غیر قابل تحمل است.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار اتاق نشیمن مهم ترین بخش دیزاین خانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1207

به "دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون متفاوت برای نشیمن کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید