راهنمای خرید در معروف ترین مراکز خرید بوداپست (تور ارزان مجارستان)

به گزارش مجله استخدام جدید، شهر بوداپست، مرکز کشور مجارستان و از جمله شهرهای بزرگ و شلوغ این کشور به شمار می رود. این شهر به عنوان قطب مالی، سیاسی و فرهنگی این کشور شناخته می گردد. مراکز خرید بزرگ و بی شماری در بوداپست وجود دارند که برای هر سلیقه کالاهای لوکس و مقرون به صرفه قیمت تدارک دیده اند. خرید در بوداپست می تواند هیجان انگیز و مجذوب نماینده باشد. مهم نیست که چقدر پول به همراه خود داشته باشید، زیرا فروشگاه ها و مراکز خرید بوداپست اجناس با کیفیت و زیبایی را با قیمت های متنوع و در رنج های گوناگون عرضه می نمایند که می توانید با خیال راحت و با کمترین هزینه، چیزهایی را که می خواهید از مراکز خرید مقرون به صرفه بوداپست تهیه نمایید. در مطلب زیر قصد داریم تا شما را با مراکز خرید و بعلاوه ساعت کار فروشگاه ها و نکاتی که برای یک خرید با صرفه و رضایت بخش در این شهر بزرگ و پرجمعیت احتیاج است، آشنا کنیم. پس تقاضا داریم تا آخر مطلب همراه ما در مجله خبرنگاران بمانید.

راهنمای خرید در معروف ترین مراکز خرید بوداپست (تور ارزان مجارستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

آشنایی با فروشگاه ها و مراکز خرید بوداپست

خیلی از افراد هستند که دوست دارند تا همه چیزهایی را که احتیاج دارند در یکجا تهیه نمایند و حوصله سفرهای درون شهری را ندارند، بنابراین برای اینگونه اشخاص مراکز خرید بزرگ می توانند برترین گزینه باشند. در بوداپست مجارستان مراکز خرید شیک و مدرن نیز مانند آرکاد کوربین، یوروپیوم، آرنا وجود دارند که می توانند گزینه مناسبی برای این گونه افراد باشند. فروشگاه ها و مراکز خرید بوداپست شیک و دارای خدمات رفاهی مانند سالن های زیبایی، اتاق کودک و مادر نیز می باشند. در برترین مراکز خرید بوداپست می توان از انواع لباس ها و کیف و کفش گرفته تا مواد غذایی را تهیه کرد. بیشتر مراکز خرید مقرون به صرفه بوداپست، دارای پارکینگ اختصاصی حداقل به مدت 2 تا 3 ساعت رایگان و بعلاوه وای فای مجانی می باشند. دسترسی به مراکز خرید بوداپست خیلی راحت است، زیرا بیشتر آن ها در مراکز شهر بوداپست واقع شده اند. بعضی نیز که از مرکز شهر دور هستند و می توان به راحتی با مترو و تراموا به آن ها دسترسی داشت.

مرکز خرید Budapest Wale

اگر در فصل بهار به بوداپست مجارستان سفر کنیم، می توانیم در جشنواره پنیر که هر ساله در این مرکز خرید برگزار می گردد و در سال 2013 میلادی به بهره برداری رسیده، شرکت کنیم. بعلاوه برای علاقمندان به هنر و خرید در بوداپست نیز این مرکز خرید بسیار مجذوب کننده می باشد، زیرا در آن می توانند به گالری نیو بوداپست سری بزنیم و از آثار با ارزش و زیبای هنرمندان معاصر این کشور تماشا کنیم.

برای خرید سوغاتی در بوداپست به کجا برویم؟

مطمئناً خرید سوغاتی در هر سفر یکی از واجب ترین کارها می باشد. از جمله مناطقی که محصولات با کیفیت اما نسبتا گرانی را می فروشند، خیابان Vaci در بوداپست است. بعلاوه منطقه Gellert hil و castle distric از مناطقی هستند که در آن ها در بین مراکز خرید مقرون به صرفه بوداپست می توان سوغاتی های سنتی و بومی این کشور را تهیه کرد. اغلب این سوغاتی ها ظروف چینی و بعلاوه عروسک های سنتی و لباس های محلی گلدوزی شده هستند.

منطقه مد Deák Ferenc Utca

امروزه کسی نیست که بگوید از مد خوشش نمی آید. اگر دوست دارید به بازار برندهای به روز و مد جهان در زمینه پوشاک بروید، باید به منطقه مد Deák Ferenc Utca که در واقع یکی از زیباترین خیابان های بوداپست بوده و پر از فروشگاه هایی از برندهای معتبر جهانی مانند لاکوست، پوما، Mexx و Tommy Hilfiger است، سری بزنید. البته یک چیز را مد نظر داشته باشید که باید حساب بودجه خود را نیز داشته باشید، زیرا که در این خیابان چیز مقرون به صرفهی وجود ندارد و بیشتر محصولاتی که در فروشگاه های مختلف و شیک این خیابان عرضه می شوند، گران قیمت و با کیفیت هستند. برای خرید در بوداپست می توانید به بلوار بزرگ، بازارچه ها و یا خیابان Nagykörút سری بزنید.

بازارچه های کریسمس بوداپست

مقرون به صرفه ترین بازارچه در بوداپست را می توان در دو نمایشگاه و بازارچه کریسمس و جشنواره زمستانی شاهد بود که حتی در کل اروپا به عنوان مقرون به صرفه ترین و به صرفه ترین بازار کریسمس در طی چندین سال متوالی انتخاب شده اند. زمان برگزاری این فستیوال و بازارچه در هفته های آخر ماه نوامبر تا اواخر ماه دسامبر می باشد. بعلاوه ممکن است تا هفته اول ماه ژانویه نیز این بازارچه ها و نمایشگاه های مقرون به صرفه قیمت فعال باشند. برای رفتن به این بازارچه می توان از ایستگاه Deák Ferenc tér استفاده کرد و بعلاوه از خط M1 مترو در بوداپست می توانید خیلی راحت و بدون دغدغه به این بازارچه ها برای خرید در بوداپست دسترسی داشته باشید.

بازارچه های محلی و خرید اشیای قدیمی

اجناس عتیقه و آنتیک را می توان در خیابان فالک میکسا در مغازه های عتیقه فروشی خرید. به عنوان یک سوغاتی و یادگاری از سفر به بوداپست می تواند خرید اجناس قدیمی و عتیقه بسیار جالب باشد. فروشگاه Anikó Hári یکی از برترین مکان ها برای خرید زیور آلات دست ساز و فانتزی و زیبا می باشد. در خیابان فالک میکسا فروشگاه ها و مغازه هایی وجود دارند که در آن ها انواع ظروف شیشه ای، ساعت، شروف چینی، هنرهای بومی، نقاشی های مختلف و اسلحه های قدیمی یافت می شوند.

بازار خرید مواد غذایی در بوداپست

خوب حالا که این همه در مجارستان گشتیم و مراکز خرید و فروشگاه های مختلف و شیک و مدرن را از نزدیک دیدیم، نوبتی هم که باشد، نوبت خرید مواد غذایی است. در بوداپست مجارستان بزرگترین و مشهورترین بازار Great Market Hall است که در پل آزادی واقع شده است. بازارچه Fehérvári úti و بازار Belvárosi Piac از دیگر بازارهای بزرگ مواد غذایی هستند که می توانید در آن ها سبزی های تازه، میوه ها، انواع محصولات لبنی، نوشیدنی های خوشمزه محلی و انواع نان های تازه محلی را خریداری کنید. برای رفتن به این بازارچه های خرید مواد غذایی می توانید از خط 4 تراموا بهره ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2246

به "راهنمای خرید در معروف ترین مراکز خرید بوداپست (تور ارزان مجارستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در معروف ترین مراکز خرید بوداپست (تور ارزان مجارستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید