زاخارووا: اقدام فرانسه در به تعویق انداختن پرونده 2 طرفدار بازداشتی یورو 2016 قابل پذیرش نیست

به گزارش مجله استخدام جدید، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از فرانسه به خاطر طولانی شدن پروسه تحقیقات پرونده 2 طرفدار بازداشتی این کشور در دوره برگزاری جام ملت های اروپا 2016 انتقاد کرد.

زاخارووا: اقدام فرانسه در به تعویق انداختن پرونده 2 طرفدار بازداشتی یورو 2016 قابل پذیرش نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، ماریا زاخارووا گفت: 2 طرفدار فوتبال روسیه تقریباً 2 سال است که بدون محاکمه در دادگاه در فرانسه بازداشت هستند. بدون شک ما درباره معایب قانونی آیین کیفری فرانسه حق انجام هیچ کاری نداریم اما باید رویکرد مناسبی درباره این پفراینده اتخاذ گردد و هیچ تعویق زمانی قابل پذیرش نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اضافه نمود: ما به صورت مداوم پفراینده 2 شهفرایند روسیه در بازداشتگاه فرانسه را برای جلوگیری از تخلف مستقیم یا غیرمستقیم که تاثیر منفی روی حقوق قانونی آنها خواهد داشت تحت نظر داریم.کنسولگری روسیه در شهر مارسی اقدام های لازم را برای حفاظت از منافع اتباع مان انجام می دهد. دیدار های کنسولی با افراد بازداشت شده و تماس با وکلای آنها در فرایند تحقیقات پفراینده ادامه دارد.

در جریان درگیری طرفداران تیم های ملی فوتبال روسیه و انگلیس در جام ملت های اروپا 2016 در شهر مارسی فرانسه بیش از 30 شهفرایند روسیه دستگیر شدند. پلیس فرانسه سپس 2 طرفدار تیم ملی فوتبال روسیه را که متواری شده بودند تحت تعقیب قانونی قرار داد که پایان سال 2018 در آلمان دستگیر و به فرانسه استرداد شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 854

به "زاخارووا: اقدام فرانسه در به تعویق انداختن پرونده 2 طرفدار بازداشتی یورو 2016 قابل پذیرش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: اقدام فرانسه در به تعویق انداختن پرونده 2 طرفدار بازداشتی یورو 2016 قابل پذیرش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید