بازسازی خانه: شینجی میکامی: امیدوارم بازسازی رزیدنت اویل 4 داستان من را بهتر کند

به گزارش مجله استخدام جدید، رزیدنت اویل 4 ( Resident Evil 4) دوباره به صدر اخبار بازگشته است. چندی پیش بود که نسخه واقعیت مجازی این بازی منتشر شد و توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. حال شایعه های منتشر شده حاکی از این هستند که این بازی یک بازسازی کامل دریافت کند. البته این شایعه ها مدتی است که وجود دارند با این حال در حال حاضر بیش از پیش قدرت پیدا نموده اند.

بازسازی خانه: شینجی میکامی: امیدوارم بازسازی رزیدنت اویل 4 داستان من را بهتر کند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حال نظر سازنده این بازی درباره ساخت یک بازسازی چیست؟ رزیدنت اویل 4 در سال عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی را کسب کند. سازنده این بازی هم شینجی میکامی ( Shinji Mikami) بود.

زمانی که از او درباره ساخت یک بازسازی کامل از رزیدنت اویل 4 سؤال شد پاسخ داد:

زمانی که از میکامی درباره داستان رزیدنت اویل 4 سؤال شد، او گفت که داستان این بازی را در سه هفته نوشته است. این اتفاق هم به این علت بود که کپکام به او 3 هفته زمان داده بود.

پس طبق گفته های میکامی او امیدوار است افرادی که این بازسازی را انجام می دهند بیشتر روی آن وقت بگذارند. البته گفتنی است که بازسازی بازی نباید باعث گردد تا داستان اصلی فراموش گردد. تنها باید در بخش های فرعی مثل جزئیات که کمبودهایی وجود داشت باید بهتر عمل کند.

در حال حاضر ساخت بازسازی رزیدنت اویل 4 در حد یک شایعه است. چیزی بیشتر از این نیست. با وجود اینکه اخبار زیادی وجود دارد که این پروژه در حال ساخت است. تا زمانی که کپکام این موضوع را تأیید نکند نمی توان به طور قطع گفت چنین چیزی وجود دارد.

کپکام رزیدنت اویل 2 و 3 را به طور کامل بازسازی کرد. بازسازی رزیدنت اویل 2 بسیار عملکرد خوبی داشت و توانست نمرات خوبی کسب کند. هواداران رزیدنت اویل هم از آن راضی بوده و به شدت استقبال کردند. بعد از آن بازسازی رزیدنت اویل 3 عرضه شد. با وجود اینکه این عنوان هم کیفیت خوبی داشت ولی هواداران به مقدار شماره 2 از آن استقبال نکردند. نکته اینجاست که سازندگان این دو بازسازی تغییراتی در داستان آن ایجاد کردند. البته این تغییرات به گونه ای بودند که اصالت بازی حفظ شده و حس آشنا را به کاربر القاء می کردند. با این حال در بخش های مهمی که بازی اصلی کمبود داشت، بازسازی توانست آن ها را جبران کند.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2067

به "بازسازی خانه: شینجی میکامی: امیدوارم بازسازی رزیدنت اویل 4 داستان من را بهتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: شینجی میکامی: امیدوارم بازسازی رزیدنت اویل 4 داستان من را بهتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید