فوتبال دنیا، گاردین: منچستریونایتد برنامه ای برای اخراج مورینیو ندارد

به گزارش مجله استخدام جدید، فوتبال دنیا - طبق ادعای نشریه معتبر انگلیسی، باشگاه منچستریونایتد شایعه اخراج سرمربی پرتغالی خود را تکذیب نموده است.

فوتبال دنیا، گاردین: منچستریونایتد برنامه ای برای اخراج مورینیو ندارد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد شایعه احتمال اخراج ژوزه مورینیو پس از بازی امشب مقابل نیوکاسل را تکذیب و اظهار داشت برنامه ای برای برکناری این مربی پرتغالی ندارد. بر اساس گزارش نشریه گاردین منابع مختلف در باشگاه منچستریونایتد خبر داده اند که هیئت مدیره باشگاه همچنان از مورینیو حمایت می نمایند.

نشریه دیلی میرر پیش از این مدعی گردیده بود؛ هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد اعتماد خود نسبت به مورینیو را از دست داده است و هر نتیجه ای که در بازی امشب (شنبه) شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل رقم بخورد، او از سمت سرمربیگری سرخپوشان منچستر اخراج خواهد شد. مخالفت نویل با اخراج مورینیو و حمله تند به مدیران منچستریونایتد

منچستریونایتد فراز و نشیب زیادی در فصل جاری داشته و همین شایعه احتمال اخراج ژوزه مورینیو را بر سر زبان ها انداخته است. این برای اولین بار از فصل 90-1989 است که این تیم در پنج بازی خانگی اش موفق به کسب پیروزی نگردیده است.

شیاطین سرخ که این فصل مقابل تیم های برایتون، تاتنهام و وستهام شکست خورده اند، پس از گذشت7 هفته از رقابت های فصل جاری لیگ برتر با کسب 10 امتیاز در رده دهم جدول 20 تیمی لیگ برتر انگلیس هستند.

منچستریونایتد در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 امشب پذیرای نیوکاسل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 62

به "فوتبال دنیا، گاردین: منچستریونایتد برنامه ای برای اخراج مورینیو ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گاردین: منچستریونایتد برنامه ای برای اخراج مورینیو ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید