مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

به گزارش مجله استخدام جدید، اگر از سمت شهر ونیز به پارک می روید، بعد از خروجی Sommacampagnaو یا Peschiera del Garda و با طی حدود چند کیلومتر، پارک را خواهید دید.

مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

یک سرویس ترانسفر رایگان از ایستگاه قطار به سمت پارک و از پارک به ایستگاه قطار هم در نظر گرفته شده است. بعد از باز شدن پارک، هر 30 دقیقه این اتوبوس ها حرکت می نمایند.

سالانه نزدیک به سه میلیون نفر از این پارک بازدید می نمایند؛ پارکی که بیش از 30 جاذبه دارد و دنیایی از هیجان و نشاط را برای بازدیدنمایندگان به ارمغان می آورد. یکی از جذاب ترین وسایل تفریحی این پارک، ترن پاندای کونگ فو کار است که از انیمیشن محبوب پاندای کونگ فو کار ساخت کمپانی دریم ورکس الهام گرفته است. غیر از این ترن، چندین ترن دیگر از جمله راپتور (Raptor) و Sequoia Adventure هم در این پارک وجود دارد. برای اینکه یک آرامگاه مصری را از نزدیک تجربه کنید Ramses: Il Risveglio را امتحان کنید؛ بخشی از پارک که با الهام از معابد آرامگاه های مصری ساخته شده است.

پارک gardaland بزرگ ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین شده زیبا، مجسمه و پیکره های با شکوه است. بازدیدنمایندگان از این پارک زیبا، می توانند در هتلی قلعه مانند اقامت نمایند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی کرده است.

منبع مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1892

به "مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید