مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال به روزرسانی جدید اینستاگرام تا رکورد کریسمسی آمازون

به گزارش مجله استخدام جدید، ایلان ماسک؛ مدیرعامل پروژه اسپیس ایکس و مدیر موقتی تسلا(تا زمان تحویل مقام به مدیر جدید) در توییتی به ستایش پروژه سوپر شارژ تسلا پرداخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال به روزرسانی جدید اینستاگرام تا رکورد کریسمسی آمازون
است:

ایلان ماسک؛ مدیرعامل پروژه اسپیس ایکس و مدیر موقتی تسلا(تا زمان تحویل مقام به مدیر جدید) در توییتی به ستایش پروژه سوپر شارژ تسلا پرداخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کارشناسان سایبری معتقدند سلیقه هکرها در سال 2019 تغییراتی جدید را شاهد خواهد بود و دیگر خبری از جرائمی ساده مثل هک موبایل و تبلت نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از صبح امروز گروهی از کاربران اینستاگرام با نسخه ای جدید روبرو شده اند که بخش جستجو را حذف نموده و یک بخش آنالیز افقی را جایگزین نموده است. اما این به روزرسانی اصلا به مذاق کاربران خوش نیامده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای گذشته در خبرها خواندیم که هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غولهای فناوری چین موفق به رکورد شکنی و فروشی خیره نماینده شده است، این موضوع باعث شده برخی تحلیلگران به این موضوع توجه نمایند که آیا هواوی می تواند صندلی اپل در بازارهای جهانی را به نام خود سند بزند؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تکنولوژی تشخیص چهره و سایر فناوری هایی که با چهره کاربران مرتبط هستند در سال 2018 با رشد و توسعه خیره نماینده ای همراه بودند. جالب است بدانید که پیشبینی می گردد این اقبال در سال 2019 نیز ادامه خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون اظهار داشت به مناسبت سال جدید میلادی رکوردهایی بی نظیر ثبت نموده است. رکوردهایی که پیش از این و در سال گذشته میلادی نیز مشابهشان ثبت شده بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون اظهار داشت که اگرچه دستیار صوتی الکسا در میان بهترین فروش های تعطیلات کریسمس سال جاری رده بندی می گردد اما همین هجوم برای خرید از سوی مصرف نمایندگان با افت فعالیت الکسا همراه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 111

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال به روزرسانی جدید اینستاگرام تا رکورد کریسمسی آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنجال به روزرسانی جدید اینستاگرام تا رکورد کریسمسی آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید