موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان ایلام گفت:موضوع پلاک فروشی به خودرو های غیر بومی در ورودی های استان صحت ندارد.

موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

به گزارش خبرنگار از ؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان ایلام گفت: بعضی شایعات حاکی از این است که خودور های غیر بومی با هدف دور زدن قانون و به منظور عبور از گیت های کنترلی پلیس در ورودی های استان ایلام به صورت موقت، اقدام به خرید پلاک با کدسریال ایران 98 می نمایند که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

او ادامه داد:ماموران پلیس در هنگام کنترل وسایل نقلیه در ورودی های شهر های استان ایلام، علاوه برکنترل فیزیکی و ظاهری وسایل نقلیه، از رانندگان کارت خودرو نیز مطالبه و با مشخصات فنی وسیله نقلیه تطبیق داده می گردد که در این صورت به سهولت پلاک مجعول قابل شناسایی است.

کهزادی با اشاره به اینکه فرایند نقل و انتقال سند و پلاک صرفا می بایست در مراکز تعویض پلاک و تحت نظر کارشناسان شماره گذاری پلیس راهور استان انجام گیرد، اظهار کرد: درصورت مشاهده هرگونه پلاک فروشی توسط سودجویان، اشخصاص خاطی به انگیزه ارتکاب جرم، جهت تعقیب و مجازات به مراجع قضائی معرفی می شوند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان ایلام بیان نمود: از شهروندان خواستاریم درصورت مشاهده چنین مواردی می توانند با شماره های 110 و 120 تماس حاصل نمایند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 971

به "موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید