نورپردازی منزل با چراغ های دکوری و آویزی زیبا و منحصر بفرد

به گزارش مجله استخدام جدید، یک حقیقت مهم در طراحی داخلی وجود دارد که از دید اکثریت افراد نادیده گرفته می گردد و آن نورپردازی درست محیط است. سیستم روشنایی و نورپردازی منزل در طراحی دکوراسیون اهمیت بسیار ویژه ایی دارد و در حقیقت این نورپردازی دقیق است که به محیط روح و جان می بخشد. رنگ هایی که ما برای اتاق خواب یا نشیمن خود انتخاب می کنیم به خودی خود نمی توانند ویژگی های منحصر بفرد خود را نمایان نمایند تمامی اشیایی که در اتاق شما قرار گرفته است تحت تاثیر حضور یا عدم حضور نور قرار دارند. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق فقط بخشی از فرایند انتخاب رنگ است، اضافه کردن سیستم نورپردازی مناسب برای اتاق به همان انداز اهمیت دارد. تصور کنید اتاقی که برنگ کرم متمایل به زرد بسیار کم رنگ درآمده از منبع نوری قوی برخوردار باشد نتیجه کار این می گردد که نور، رنگ زرد را از بین می برد و اتاق به رنگی کاملا روشن با اثر کمی از رنگ شدگی در می آید.

نورپردازی منزل با چراغ های دکوری و آویزی زیبا و منحصر بفرد

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حال اگر همین اتاق با لامپی با نور گرم تر روشن بگردد رنگ کرم بروی رنگ زرد غنی تر، بیشتر و بهتر نمایان می گردد و درنتیجه فضای کلی محیط کاملا تغییر می نماید. به معنای دیگر نورهای مصنوعی این فرصت را به شما می دهد تا کنترل ظاهر و چهره اتاق تان را کاملا بدست داشته باشید.

حال برای تاثیر گذاری بیشتر نورپردازی منزل ، تعدادی از هنرمندان منابع نوری منحصر بفردی را طراحی نموده اند که علاوه بر کارایی که در اتاق دارند خود بعنوان یک دکور باعث زیباتر شدن محیط می شوند. اگر بدنبال مدل چراغ یا آویز چراغی برای اتاق خود هستید در زیر با چند نمونه از خلاقانه ترین و زیباترین سیستم های نوری برای اتاق خواب یا نشیمن آشنا خواهید شد.

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1001

به "نورپردازی منزل با چراغ های دکوری و آویزی زیبا و منحصر بفرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورپردازی منزل با چراغ های دکوری و آویزی زیبا و منحصر بفرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید