هتل اچ رزیدنس بانکوک؛ترکیبی از معماری سنتی و مدرن تایلند، تصاویر

به گزارش مجله استخدام جدید، ترکیب معماری سنتی تایلند و فراهم نمودن تمامی امکانات رفاهی مدرن، هتل اچ رزیدنس را به گزینه ای ایده آل برای اقامت در این شهر تبدیل نموده است. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره نمود.

هتل اچ رزیدنس بانکوک؛ترکیبی از معماری سنتی و مدرن تایلند، تصاویر

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

کف تمامی اتاق ها از جنس چوب است و ترکیب دکوراسیون داخلی با رنگ آمیزی گرم و متنوع، فضایی محبت آمیز و آرامش بخش در محیط داخلی هتل اچ رزیدنس بانکوک به وجود آورده است. یکی از امتیازهای منحصر به فرد هتل اچ رزیدنس بانکوک، دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری است. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 40 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

از جمله امکانات تندرستی هتل اچ رزیدنس بانکوک هم می توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین لوازم ورزشی، استخر روباز، سونا و همچنین خدمات ماساژ اشاره نمود. صبحانه به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می گردد. همچنین انواع غذاهای آسیایی و دریایی هم توسط بهترین سرآشپز ها در این رستوران طبخ می گردد.

هتل اچ رزیدنس گزینه ای ایده آل برای افرادی است که شیفته آشنایی با فرهنگ های متفاوت و غذاهای لذیذ هستند. بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده نیز، کاربران از کیفیت خدمات و سرویس دهی این هتل رضایت کامل داشته اند و امتیاز مناسب 8.7 از 10 را برای آن در نظر گرفته اند.

پذیرش هتل اچ رزیدنس به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران گرامی است. افراد می توانند با هماهنگی این بخش، به صورت رایگان از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی بهره مند شوند. کارکنان بخش نیز علاوه بر زبان محلی، به انگلیسی هم تسلط کامل دارند.

اماکن نزدیک به هتل اچ رزیدنس بانکوک

فاصله هتل اچ رزیدنس تا جاده Yaowarat: 3.2 کیلومتر

فاصله هتل تا Central World: 3.6 کیلومتر

فاصله هتل تا Jim Thompson: 3.7

فاصله هتل تا Wat Saket: 4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد Wat Pho: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا جاده Khao San: 6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1229

به "هتل اچ رزیدنس بانکوک؛ترکیبی از معماری سنتی و مدرن تایلند، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اچ رزیدنس بانکوک؛ترکیبی از معماری سنتی و مدرن تایلند، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید