ویوو: تا خاتمه سال 2020، گوشی های پایین رده نیز به اینترنت 5G دسترسی خواهند داشت!

به گزارش مجله استخدام جدید، لیو هونگ، نائب رئیس شرکت ویوو در مصاحبه ای اعلام نمود تا خاتمه سال 2020، حتی گوشی های پایین رده با ارزش 215 دلار نیز از اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد.

ویوو: تا خاتمه سال 2020، گوشی های پایین رده نیز به اینترنت 5G دسترسی خواهند داشت!

لیو هونگ در این مصاحبه در رابطه با برنامه های آینده شرکت پیروز و رو به رو شد ویوو و همچنین آینده گوشی های هوشمند مجهز به اینترنت پر سرعت 5G صحبت های زیادی کرد. به گفته او، ویوو در جهت بسیار خوبی واقع شده است و گوشی های این شرکت نیز فروش خوبی را تجربه کردند. لذا آن ها تصمیم دارند به ازای هر روز تقریبا 100.000 دستگاه مجهز به اینترنت 5G فراوری نمایند تا بدین ترتیب بتوانند جوابگوی حجمه زیاد درخواست های کاربران باشند!

البته به خاطر شیوع ویروس کرونا که بیشتر کسب و کارها را به تعطیلی کشاند و باعث ضرر رساندن به اقتصاد بسیاری از شرکت ها شد، پیش بینی شده آمار فروش کلی گوشی های هوشمند در سه ماه اول امسال چیزی در حدود 30-50 درصد افت کند! به این دلیل که بسیاری از این شرکت ها مجبور شدند کارخانه های موناژ محصولات خود را تعطیل نموده و به همین خاطر فراوری محصولات جدید و از قبل رونمایی شده با تاخیر زیادی روبرو شد!

مروری بر پرفروش ترین گوشی های 2019 در مناطق مختلف دنیا

علاوه بر تعطیلی کارخانه ها، حتی گوشی هایی که از قبل در فروشگاه ها عرضه شده بودند نیز بازدید بالایی ندارند چون مردم در این روزها کمتر به فروشگاه های فیزیکی سر می زنند و ترجیح می دهند بیشتر خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند و حتی الامکان از خرید لوازم غیر ضروری پرهیز نمایند ! شیوع ویروس کرونا و تاثیر جدی آن بعد از جشن سال نوی چینی ها بیشتر و جدی تر شد. بیش از 100 کشور دنیا درگیر این بیماری خطرناک شدند و لذا این مسئله موجب شده فروش گوشی ها که همواره رونق بسیار خوبی داشته در سراسر دنیا به شدت تحت تاثیر قرار گیرد!

کاربران چینی مهم ترین مشتری گوشی های 5G هستند

با این اوصاف لیو هونگ بیان کرد ویوو در نقاط مختلف دنیا 5 تاسیسات ساخت گوشی دارد که می توانند با هم در طول یک سال 200 میلیون گوشی هوشمند فراوری نمایند! وی اضافه کرد ویوو به خوبی برای دوران سخت آماده بوده و اکنون که در کشورهای مختلف همه چیز به قرنطینه و تعطیلی فروشگاه ها انجامیده، این شرکت می تواند اوضاع خود را سامان بخشد، چرا که تمامی این تاسیسات با 90 درصد ظرفیت خود در حال اجرا سفارشات هستند تا فرایند رو به رو رشد ویوو با مشکل روبرو نشود!

لیو هونگ اضافه کرد ویوو اکنون در حال تغییر شرایط از گوشی های 4G به گوشی های 5G است چون بیشتر شرکت های عظیم مخابراتی در چین دیگر گوشی های بالاتر از 250 دلار را که از اینترنت 4G بهره می برند به بازار عرضه نمی نمایند! این یعنی بخش میان رده بازار در چین تا آخر امسال کاملا به اینترنت 5G مجهز خواهند شد. در خصوص پرچم دارها هم که این موضوع کاملا صدق می نماید اما در این بین نوبت می رسد به سری پایین رده که به لطف فراوری چیپ ست های جدید با قابلیت بهره مندی از اینترنت پر سرعت 5G، احتمالا تا سرانجام امسال این بخش از بازار را با قیمت 215 دلار هم مجهز به پر سرعت ترین اینترنت موجود خواهیم دید!

اگرچه این موضوع شاید فعلا برای کشور ما که زیر ساخت های بهره مندی از اینترنت 5G در آن مهیا نشده خبر مهمی نباشد اما همه گیر شدن این فناوری در چین و تعداد زیادی از کشور های دیگر نشان می دهد به زودی کشورهای دیگر نیز به این فناوری پر سرعت دسترسی خواهند داشت.

کوالکام از مودم اسنپدراگون X60 برای گوشی های 5G رونمایی کرد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 915

به "ویوو: تا خاتمه سال 2020، گوشی های پایین رده نیز به اینترنت 5G دسترسی خواهند داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو: تا خاتمه سال 2020، گوشی های پایین رده نیز به اینترنت 5G دسترسی خواهند داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید