پلتفرم شهر هوشمند طراحی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد اکبرپور سکه، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان طراحی کننده پلتفرم شهر هوشمند گفت: سیستم نوآوری اجتماعی حرفه ای این پلتفرم در لایه چهارم از شهر هوشمند، زیرساخت پلتفرم شهر هوشمند را ایجاد نموده است که اپلیکیشن ها و زیر سیستم های دیگر می توانند در این لایه سوار شوند.

پلتفرم شهر هوشمند طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اکبرپور در خصوص معماری لایه های شهر هوشمند گفت: شهر هوشمند از پنج لایه سخت افزار، آنتن ها و اینترنت، سنسورها و IOT، لایه نرم افزاری و در نهایت لایه اپلیکیشن ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پلتفرم در شهر بهشهر استان مازندران و شیروان و بجنورد از شهرهای خراسان شمالی راه اندازی شده است و به زودی در شهر بندرعباس نیز فعال خواهد شد.

اکبرپور بزرگترین حُسن این پلتفرم را فراهم کردن زیرساخت برای استارت آپ ها مطرح کرد و گفت: استارت آپ ها می توانند ابزارهای خود را به راحتی و با افزودن یک ماژول خدماتی به پلتفرم اضافه نموده و در بستر این پلتفرم خدمات ارائه دهند.

وی در ادامه در خصوص مزیت این فروشگاه نیز افزود: محلی بودن فروشگاه ها بر اساس هر شهر، قابلیت ایجاد فروشگاه اینترنتی برای مشاغل خانگی، داشتن فرآیند خرید اینترنتی بسیار ساده از هر فروشگاه با کمترین مصرف اینترنت، تخصیص یک سایت و یک اپلیکیشن به فروشگاه های ثبت شده، امکان داشتن فروشگاه اینترنتی مشارکتی و غیر مشارکتی از مزایای این فروشگاه اینترنتی است.

مدیرعامل شرکت گفت: این سیستم یک زیرساخت قدرتمند است که به عنوان یک پلتفرم انعطاف پذیر با معماری چند لایه و مناسب برای شهر هوشمند، طراحی و پیاده سازی شده است. اپلیکیشن های مختلف کاربردی در حوزه های کسب و کارهای خدماتی و فروشگاهی، سازمان ها، ادارات، آکادمی ها، دانشگاه ها و مدارس می توانند در این زیرساخت جامع به صورت یکپارچه قرار گیرند.

وی افزود: در حوزه آموزش مجازی تعدادی از دانشگاه ها و مدارس از این زیرساخت استفاده می نمایند.

مدیرعامل شرکت گفت: در نظر داریم تا در تمامی شهرهای کشور این بستر را فراهم نموده و تمامی بازارهای محلی سطح کشور را به این پلتفرم متصل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1608

به "پلتفرم شهر هوشمند طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرم شهر هوشمند طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید