پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است، نساجی انتحاری بازی می کند

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: با کسب شش امتیاز در دو بازی قبل به ساحل آرامش رسیدیم، اما برای بازی های آینده هم برنامه داریم.

پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است، نساجی انتحاری بازی می کند

به گزارش خبرنگاران، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داست: خدا را شکر در دو بازی خیلی خوب توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم. مطمئناً در ادامه راه این شش امتیاز به ما خیلی کمک می کند. ما به ساحل آرامش رسیدیم و ان شاءالله برای بازی های بعد هم برنامه ریزی داریم تا با حداکثر توان ظاهر شویم.

وی اضافه نمود: قطعاً با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد و سه امتیاز فردا برای هر دو تیم در جدول مهم است. با آنالیزها و تمرینات خوبی که داشتیم امیدواریم بچه ها فردا باهوش و باتمرکز بازی کنند.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به اینکه در فضای مجازی صحبت هایی راجع به جدایی برخی بازیکنان مطرح می شود، گفت: واقعیت این است که بچه ها کمی از این بابت که ممکن است مصدومیت به سراغ شان بیاید، نگران هستند. فوتبالیست ها در هفته های آخر باید نسبت به اول فصل به لحاظ ذهنی آماده تر باشند. مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بچه ها زمان تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن اینکه ما هم در دو سه روز گذشته اعلام کردیم برنامه فصل آینده را آماده کرده ایم و طی چند روز آینده به باشگاه می دهیم.

پورموسوی ادامه داد: ما اگر می خواهیم صنعت نفت قوی داشته باشیم، باید با بازیکنان کنونی تمدید کنیم. شاکله تیم را حفظ کنیم و در جابجایی هم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و پنج شش بازیکن تازه به خدمت بگیریم. ان شاءالله فصل بعد هم بتوانیم ایرادات را با همدلی برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ما در بازی قبل محمد سیدی را نداشتیم و خدا را شکر برای این بازی او را داریم. خدا را شکر حسین بغلانی را هم فردا داریم. با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیرتخصصی را در دفاع بازی دادیم، کمی در بازی قبل مشکل داشتیم، ولی این مشکل را برطرف کردیم و فردا محمد طیبی را هم در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پایان گفت: شک نکنید ما در بازی خانگی و بیرون از خانه تلاش کردیم تا بهترین کیفیت را نشان دهیم و فردا هم برای کسب سه امتیاز به زمین می رویم. ما حسین ساکی را هم برای بازی با نساجی در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1778

به "پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است، نساجی انتحاری بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: به ساحل آرامش رسیدیم اما بازی فردا مهم است، نساجی انتحاری بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید