ژسوس: در 30 سال عمر مربیگری ام ندیده بودم کسی مثل بازیکن ما دروازه خالی را باز نکند

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم فوتبال بنفیکا از اینکه تیمش شانس مسلم کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد افسوس می خورد.

ژسوس: در 30 سال عمر مربیگری ام ندیده بودم کسی مثل بازیکن ما دروازه خالی را باز نکند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بنفیکا با کسب تساوی بدون گل در خانه بارسلونا شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش داد.

این نتیجه اگرچه بنفیکا را با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده سوم جدول گروه E نگه داشت اما شانس این تیم را برای صعود به مرحله بعدی به مقدار قابل توجهی افزایش داد چرا که نماینده پرتغال در هفته پایانی رقابت ها میزبان دیناموکیف قعرنشین است اما بارسا باید به آلمان برود و میهمان بایرن مونیخ صدرنشین باشد.

ژرژ ژسوس سرمربی تیم فوتبال بنفیکا پس از کسب یک امتیاز در نوکمپ به خبرنگاران گفت: از نظر دفاعی یک نمایش قوی ارائه کردیم. این یک واقعیت است که بارسلونا در 94 دقیقه زمان بازی یک یا دو موقعیت گلزنی داشت. در انتهای بازی ما یک موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که حتی دروازه بان هم درون دروازه حریف نبود. من 30 سال است که دارم مربیگری می کنم و هرگز ندیده بودم کسی اینطور فرصت دروازه خالی را از دست بدهد اما متأسفانه این اتفاق برای من و بنفیکا رخ داد. (هریس سفروویچ هافبک سوئیسی بنفیکا در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه دوم این موقعیت را از دست داد).

بنفیکا اضافه نمود: من می خواهم به تیم مان بابت نمایش دفاعی اش تبریک بگویم. ما اینجا را با نتیجه ای ترک می کنیم که باعث می گردد هنوز شانس صعود داشته باشیم هرچند که این اتفاق به نتایج خودمان بستگی ندارد. من باز هم حرف قبلی ام را تکرار می کنم. بارسلونا یکی از برترین تیم های جهان است و ما داریم با آنها برای صعود رقابت می کنیم. نتایجی که مقابل این تیم گرفتیم باید طرفداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی را راضی کند. امروز ما همتراز یک تیم فوق العاده بازی کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1956

به "ژسوس: در 30 سال عمر مربیگری ام ندیده بودم کسی مثل بازیکن ما دروازه خالی را باز نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژسوس: در 30 سال عمر مربیگری ام ندیده بودم کسی مثل بازیکن ما دروازه خالی را باز نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید