کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، سرانجام کار شاگردان بنا در روز اول با 2 طلا و 2 برنز

به گزارش مجله استخدام جدید، نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین مدال طلا را از آن خود کرد.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، سرانجام کار شاگردان بنا در روز اول با 2 طلا و 2 برنز

فارس نوشت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه در چین شروع شده است که نمایندگان کشورمان در 5 وزن اول به مصاف حریفانشان رفتند که امیر قاسمی منجزی با پیروزی در فینال وزن 130 کیلوگرم دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مورات رامونوف، دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز دنیا و بازی های آسیایی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. قاسمی منجزی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 از سد مومینجان عبداله یف، قهرمان بازی های آسیایی 2018 از ازبکستان گذشت و ایران را صاحب دومین مدال طلا کرد.

پیش از این حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود. سامان عبدولی در 63 و محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم 2 مدال برنز را کسب نموده بودند. رضا خدری هم در 55 کیلو به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

مسابقات 5 وزن دوم هم از صبح فردا شروع می گردد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 176

به "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، سرانجام کار شاگردان بنا در روز اول با 2 طلا و 2 برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، سرانجام کار شاگردان بنا در روز اول با 2 طلا و 2 برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید