تور ایتالیا ارزان: کشف ویرانه های یک معبد باستانی در ایتالیا

به گزارش مجله استخدام جدید، باستان شناسان پیروز شدند ویرانه های یک معبد باستانی به همراه تعدادی اثر تاریخی را در یک محوطه تاریخی واقع در ایتالیا کشف نمایند.

تور ایتالیا ارزان: کشف ویرانه های یک معبد باستانی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش دنیای سفر و به نقل از گاردین، باستان شناسان پیروز شدند دو کلاه خود جنگجویان باستانی، تکه های فلزی را که گمان می رود بقایای سلاح ها باشند و بقایای یک معبد باستانی را با کاوش در محوطه تاریخی ولیا واقع در جنوب ایتالیا که زمانی از مراکز یونانی قدرتمند محسوب می شد، کشف نمایند.

کارشناسان معتقدند، این کلاه خودها که در شرایط مناسبی قرار دارند و بعلاوه تکه های فلزی که کشف شده اند به نبرد آلالیا در قرن ششم پیش از میلاد تعلق دارند که در آن کشتی های فوکویا در نبرد دریایی در برابر اتروسک ها و کارتاژ ها پیروز شد. گمان می رود یکی از این کلاه خودها از نیروهای دشمن گرفته شده است.

در جریان کاوش در ولیا، بقایای دیوارهای یک معبد و ظروفی بر روی آن ها که کلمه یونانی مقدس نوشته شده است نیز کشف شد. به گفته باستان شناسان این مکان محل نگهداری از پیشکش هایی بوده که پس از نبرد آلالیا به آتنا الهه خرد یونان باستان تقدیم شده است.

ولیا بیشتر برای این که خانه یک مکتب فلسفی یونانی و فیلسوف هایی همانند پارمنیدس و زنون است، معروفیت دارد. قدمت ولیا به حوالی 540 پیش از میلاد بازمی شود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2066

به "تور ایتالیا ارزان: کشف ویرانه های یک معبد باستانی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کشف ویرانه های یک معبد باستانی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید