گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: با این سطح مسابقات نمی شد انتظاری از تفتیان داشت، در دوومیدانی فرصت جبران ندارید

به گزارش مجله استخدام جدید، مربی تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: رکوردهایی که در این مسابقات دوومیدانی بازی های آسیایی 2018 زده شد آنقدر خوب بود که نمی شد انتظاری از حسن تفتیان داشت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: با این سطح مسابقات نمی شد انتظاری از تفتیان داشت، در دوومیدانی فرصت جبران ندارید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجاد مرادی، مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران گفت: سطح مسابقات بسیار بالاست. در همین دوی 100 متر رکورد آسیا را نفر اول زده است و نفر دوم هم عملکرد بسیار خوبی داشت. در این ماده رکورد رقبا خیلی بالاتر از آن بود که انتظار کار خاصی از حسن تفتیان داشته باشیم.

وی اعلام کرد: در ماده 400 متر با مانع ملک پور خیلی جوان بود و نخستین حضورش در بازی های آسیایی را تجربه می کرد. ملک پور را بیشتر به خاطر اینکه تجربه کسب کند و سال های آینده بتواند پیروز باشد به جاکارتا اعزام کردیم. انتظاری هم نبود که بتواند مدال کسب کند، چون هم اولین دوره حضورش بود و هم رقبای سختی داشت. در خصوص 800 و 1500 متر برادرم امیر فردا مقدماتی و پس فردا فینال را در پیش دارد و سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر را نیز در پیش داریم که حسین کیهانی فردا و روز آخر مسابقه دارد.

مربی ایرانی تیم ملی دوومیدانی کشورمان تأکید کرد: کار بسیار سختی داریم. آفریقایی ها با تابعیت کشورهای قطر و بحرین در مسابقات شرکت می نمایند. شرایط بچه های ما خیلی خوب است، اما این میدان هم بسیار سخت و بزرگ است.

مرادی در پاسخ به سؤالی درباره استرس ملی پوشان اضافه نمود: تعداد خیلی کمی از ورزشکاران ما هستند که در جو استادیوم دچار استرس می شوند. حالا ورزشکاران ما همه میدان دیده هستند و به مسابقات زیادی رفته اند. شاید شرایط بدنی و جو مسابقات روی عملکرد آنها تأثیر داشته باشد. در دوومیدانی فرصت جبران ندارید. اگر لحظه ای غفلت کنید دیگر نمی توانید برگردید.

وی تأکید کرد: این دوره چند نفری که مسابقه دادند، شرایط خاصی داشتند و بقیه هم تکنیکی بودند و شاید نتوانستند کار خود را پیاده نمایند. به غیر از حدادی که شناسنامه دوومیدانی است، ما نمی توانیم روی مدال مطمئن باشیم، اما ان شاءالله سه مدالی را که قول داده اند، می گیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 625

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: با این سطح مسابقات نمی شد انتظاری از تفتیان داشت، در دوومیدانی فرصت جبران ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: با این سطح مسابقات نمی شد انتظاری از تفتیان داشت، در دوومیدانی فرصت جبران ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید