گلایه های کریم باقری: به پرسپولیس نگاه ملی ندارند

به گزارش مجله استخدام جدید، در قطر دیدیم که همه قطری ها به فکر السد بودند و یاری می کردند تا این تیم به فینال صعود کند در حالی که در ایران چنین نگاهی وجود ندارد و کسی به پرسپولیس یاری نمی کند.

گلایه های کریم باقری: به پرسپولیس نگاه ملی ندارند

به گزارش خبرنگاران ، کم پیش می آید که کریم باقری غر بزند و گله کند. تنهایی این روزهای پرسپولیس اما او را هم دلخور نموده. آنقد که می گوید: متاسفانه باشگاه با مسائل مالی روبرو است و تیم نمی تواند در آرامش کامل به فکر تمرینات باشد که این کارمان را سخت تر می نماید. من از مسوولان وزارت ورزش می خواهم به پرسپولیس مثل تیم ملی نگاه و یاری نمایند تا مسائل مالی ما در این شرایط حل گردد. اگر ما به فینال صعود کنیم و قهرمان شویم، مطمئنا افتخارش برای ایران خواهد بود. من از همه مسئولانی که می توانند یاری نمایند می خواهم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند. الان بازیکنان باید بی دغدغه به فکر تمرینات و بازی السد باشند اما متاسفانه گاهی می بینیم نگاه ملی وجود ندارد. در قطر دیدیم که همه قطری ها به فکر السد بودند و یاری می کردند تا این تیم به فینال صعود کند در حالی که در ایران چنین نگاهی وجود ندارد و کسی به پرسپولیس یاری نمی نماید. حتی قبل از بازی نگاه منفی علیه تیم وجود داشت و خیلی ها فکر می کردند ما می بازیم.

تنها دستیار ایرانی برانکو سپس از پیروزی برابر السد می گوید: غیبت چند بازیکن اصلی تیم واقعا کار را سخت نموده بود اما بازیکنان جوانی داریم که دیدید چقدر خوب ستاره های السد را کنترل کردند و شعاع حرکتی ژاوی را بستند.

باقری درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا هم می گوید: ما فقط یک نیمه بازی را برده ایم و هنوز به فینال صعود ننموده ایم که به قهرمانی فکر کنیم. در حال حاضر باید تمام انرژی مان را جمع کنیم و در بازی برگشت مقابل السد یک بازی حساب گردیده و منطقی انجام دهیم تا به فینال صعود کنیم. بعد از آن به قهرمانی فکر می کنیم.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 60

به "گلایه های کریم باقری: به پرسپولیس نگاه ملی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های کریم باقری: به پرسپولیس نگاه ملی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید