گلکسی A01 اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را دریافت کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، گلکسی A01 که یکی از گوشی های مالی سامسونگ به حساب می آید و اواخر سال 2019 با اندروید 10 راهی بازار شد، روز گذشته به اندروید 11 سوار بر رابط کاربری One UI 3.0 به روزرسانی شد تا کاربران این گوشی اولین آپدیت عمده خود را دریافت نموده باشند.

گلکسی A01 اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را دریافت کرد

گلکسی A01 به عنوان یک گوشی مالی در سال 2020 توانست توجه عده زیادی از کاربران را که در محدودیت بودجه قرار داشتند به خود جلب کند. البته برای استفاده های کاملا عادی و سبک باید روی توانایی های این گوشی حساب کنید چون توانایی سخت افزاری آن به قدری نیست که جوابگوی نیازهای سنگین کاربران باشد.

گلکسی A01 در دو مدل با ترکیب حافظه 16/2 و 32/2 گیگابایت راهی بازار شده و از اسنپدراگون 439 به عنوان قلب تپنده خود قدرت می گیرد. بنابراین معین است که سامسونگ آن را با چه هدفی عرضه نموده. اما این گوشی از لحاظ نرم افزاری شرایط خوبی دارد و در حالی که با اندروید 10 راهی بازار شده بود، امروز اولین آپدیت عمده خود را هم دریافت کرد.

شماره این آپدیت A015FXXU4BUD8 بوده و به همراه خود، بسته امنیتی ماه آوریل 2021 را هم به همراه دارد. متأسفانه تصویری از صفحه مربوط به ویژگی هایی که با اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 به گلکسی A01 اضافه شده در اختیار نداریم اما آن قدری روی ویژگی های این نسخه از سیستم عامل کار شده که تقریبا می دانیم اوضاع از چه قرار است.

کاربران گلکسی A01 بعد از دریافت اندروید 11 به سیستم عامل و رابطی با ظاهر کاملا جدید روبه رو خواهند بود که از قابلیت های خوبی نظیر حباب های مکالمه، اعلانات بهبود یافته، اجازه دسترسی یک باره، بهبود کنترل رسانه و بسیاری قابلیت های دیگر چه در سطح امنیتی و چه در سطح عملکرد کلی سیستم بهره می برد.

در حال حاضر به نظر می رسد تنها کاربران روسی هستند که توانستند به این آپدیت برای گوشی خود دسترسی داشته باشند اما طولی نخواهد کشید که کاربران سایر نقاط دنیا هم اعلان مربوط به این آپدیت را در گوشی خود مشاهده نمایند. با این حال اگر تمایل دارید به صورت دستی به آنالیز شرایط آپدیت بپردازید می توانید به وسیله تنظیمات و به روزرسانی نرم افزار، چک کنید ببینید آیا اندروید 11 برای گلکسی A01 شما منتشر شده یا خیر. (Settings>System update).

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1674

به "گلکسی A01 اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A01 اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید