گوشی تاشو موتورولا ریزر 2 احتمالا در سال 2020 معرفی نمی گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، در ماه های گذشته، اخبار زیادی در خصوص توسعه نسل دوم گوشی تاشو موتورولا ریزر منتشر شده ولی حالا یکی افشاگران اعلام نموده که به دلیل بحران ویروس کرونا، فراوری انبوه این گوشی به تعویق افتاده است. به طور معین، این افشاگر اعلام نموده که موتورولا ریزر 2 در سال 2021 روانه بازار می گردد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2 احتمالا در سال 2020 معرفی نمی گردد

روی هم رفته شیوع ویروس کرونا خطوط فراوری محصولات مختلفی را دچار مشکل نموده و در این میان باید به بروز مسائل احتمالی برای فرایند ساخت و آزمایش های مربوط به کیفیت هم اشاره کنیم. در هر صورت با توجه به این خبر، به نظر می رسد موتورولا ریزر 2 دیرتر از گوشی های تاشو گلکسی Z Flip 5G و گلکسی فولد 2 معرفی خواهد شد.

این اولین باری نیست که موتورولا عرضه گوشی تاشو خود را به تعویق می اندازد. اگر به خاطر داشته باشید، نسل اول این گوشی قرار بود در اواخر 2019 عرضه گردد ولی در نهایت این کار در فوریه 2020 انجام شد. در هر صورت اگر قرار است عرضه موتورولا ریزر 2 به تعویق بیفتد، امیدواریم این شرکت از فرصت پیش آمده استفاده کند و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

طبق شایعات مطرح شده، این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 765، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1117

به "گوشی تاشو موتورولا ریزر 2 احتمالا در سال 2020 معرفی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو موتورولا ریزر 2 احتمالا در سال 2020 معرفی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید