پرچم دار بعدی ویوو از دوربین نوآورانه ای بهره می برد

به گزارش مجله استخدام جدید، کمپانی ویوو تبلیغات مربوط به پرچم دار بعدی خود به نام X50 را شروع نموده است. در ویدیویی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، شاهد ماژول دوربین این گوشی هستیم که از دوربین پریسکوپی، دو لنز معمولی و یک دوربین اصلی با لنز غول پیکر بهره می برد. این دوربین اصلی از یک نوع گیمبال رباتیک بهره می برد و به همین خاطر یکی از مهم ترین مشخصه های دوربین مذکور، سیستم لرزشگیر پیشرفته آن است.

پرچم دار بعدی ویوو از دوربین نوآورانه ای بهره می برد

در همین رابطه باید به گوشی مفهومی یا کانسپت فون Vivo Apex 2020 اشاره کنیم که به دلیل بحران ویروس کرونا در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن گوشی هم از سیستم لرزشگیر مشابه گیمبال بهره می برد. به گفته ویوو، این سیستم نسبت به لرزشگیرهای مرسوم 200 درصد عملکرد بهتری دارد و به همین خاطر کاربران برای ثبت ویدیوهای روان تر و عکس های باکیفیت تر در محیط های کم نور می توانند از این مشخصه استفاده نمایند. حالا به نظر می رسد ویوو X50 اولین محصول تجاری این شرکت است که همراه با تکنولوژی مذکور روانه بازار می گردد. در ادامه می توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید.

گوشی مفهومی Apex 2020 همچنین مجهز به دوربین پریسکوپی خاصی بود که از اجزای متحرک بهره می برد و می توانست زوم 5 و 7 برابری را امکان پذیر کند. باید خاطرنشان کنیم دیگر دوربین های پریسکوپی مجهز به قطعات ثابت هستند و به غیر از زوم اصلی برای فاصله های کانونی مختلف، از ویژگی های نرم افزاری استفاده می نمایند. در حال حاضر معلوم نیست که آیا چنین مشخصه ای به ویوو X50 راه پیدا نموده یا نه.

همچنین این احتمال وجود دارد که X50 از سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 بهره ببرد که روز گذشته سامسونگ از آن رونمایی کرد. مدیرکل ویوو در پست مربوط به تیزر این محصول، بیان کرد که سنسور اصلی از اندازه 1/1.3 اینچ با پیکسل های 2.4 میکرومتری بهره می برد که با مشخصات سنسور GN1 همخوانی دارد. رویداد مربوط به معرفی ویوو X50 حدود دو هفته دیگر در تاریخ 1 ژوئن برگزار می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1057

به "پرچم دار بعدی ویوو از دوربین نوآورانه ای بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار بعدی ویوو از دوربین نوآورانه ای بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید