احتمال افزایش کرایه تاکسی با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مجله استخدام جدید، علیخانی درباره سازوکار افزایش نرخ کرایه خطوط تاکسیرانی با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی توضیحاتی داد.

احتمال افزایش کرایه تاکسی با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در پاسخ به این سوال که اگر قرار بر این باشد طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه پیدا کند آیا در نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی اصلاحیه ای اعمال می گردد؟، گفت: پیش از پاسخ به این سوال باید به این نکته تاکید کنم که بر اساس مصوبه هیئت دولت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اقشار آسیب پذیر هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که دولت به شهرداری تهران بدهکار است، گفت: در این شرایط که اعلام می گردد ورود به محدوده طرح های ترافیک آزاد باشد تا شهروندان کمتر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند از سوی دیگر باید طرح های حمایتی دولت شامل حال رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گردد.

معمای زباله سوز 800 تنی چینی روی میز ستاد ملی کرونا/ تهران یا قم؛ مقصد هدیه چین کدام است؟

علیخانی توضیح داد: اگر شرایط به این شکل باشد و ما شاهد کاهش مسافران ناوگانی مانند تاکسیرانی باشیم به طور حتم موضوع اصلاح نرخ کرایه را مورد آنالیز قرار می دهیم و اگر شهرداری تهران نیز لایحه ای ارایه کند آن در کمیسیون عمران حمل و نقل آنالیز و سپس نسبت به اصلاح نرخ کرایه های ناوگان در صورت احتیاج تصمیم گیری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1010

به "احتمال افزایش کرایه تاکسی با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش کرایه تاکسی با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید