اخطار پلیس انتاریو درباره کلاهبردارانی که خود را راننده نیازمند یاری جا می زنند

به گزارش مجله استخدام جدید، پلیس استانی انتاریو به رانندگان هشدار داده مراقب باشند قربانی یک کلاهبرداری جدید نشوند. در این روش کلاهبرداران خود را در قالب رانندگان نیازمند یاری جا می زنند و سعی می نمایند با درخواست تبادل جواهرات طلای جعلی به ازای پول نقد، از حسن نیت دیگران سوء استفاده نمایند.

اخطار پلیس انتاریو درباره کلاهبردارانی که خود را راننده نیازمند یاری جا می زنند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پلیس در یک بیانیه خبری گفت تا به حال شکایت های فراوانی از رانندگانی دریافت نموده که توقف نموده اند تا به رانندگانی یاری نمایند که ظاهرا کنار بزرگراه گیر افتاده اند.

کلاهبرداران اغلب کنار بزرگراه روی یک رمپ یا در محل پارکینگ می ایستند و می خواهند از حسن نیت و شفقت عموم مردم سوء استفاده نمایند. وقتی یک راننده برای یاری به آن ها توقف می نماید، کلاهبردار یک سناریوی اورژانسی جعلی درست می نماید و می گوید کیف پولش به سرقت رفته است.

آن ها اغلب می گویند اهل خارج از شهر هستند و برای بنزین زدن یا تعمیر ماشین پول احتیاج دارند. آن ها پیشنهاد می دهند جواهرات طلای خود را با پول نقدی تبادل نمایند که ظاهرا به شدت احتیاجمند آن هستند.

در بیانیه پلیس آمده: این افراد معمولا خوب لباس پوشیده اند و به خوبی صحبت می نمایند. آن ها اغلب از ماشین کرایه ای استفاده می نمایند.

جواهراتی که این کلاهبرداران استفاده می نمایند طلای واقعی نیست. نیروی پلیس گفت تا به حال مواردی پیش آمده که رانندگان مقادیر قابل توجهی پول را به این افراد داده اند و بعدا متوجه شده اند که جواهرات تقلبی است.

به گفته پلیس، برخی ها نمی خواهند اقرار نمایند که قربانی این کلاهبرداری شده اند و حتی ممکن است بیش از حد احساس خجالت نمایند که بخواهند مورد را به پلیس گزارش نمایند.

پلیس از رانندگان خواسته تا برای اجتناب از تبدیل شدن به قربانی بعدی این کلاهبرداران در کنار جاده توقف ننمایند و با چنین افرادی برخوردی نداشته باشند.

نیروی پلیس استانی می گوید: کلاهبرداران ماشین شان را کنار بزرگراه ها یا رمپ های شلوغ پارک می نمایند و نگرانی های ایمنی ایجاد می نمایند. اگر با این کلاهبرداران روبرو شدید، به جای اینکه به ازای جواهرات به آن ها پول بدهید، به یاری کنار جاده ای زنگ بزنید و مکان را ترک کنید.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1246

به "اخطار پلیس انتاریو درباره کلاهبردارانی که خود را راننده نیازمند یاری جا می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار پلیس انتاریو درباره کلاهبردارانی که خود را راننده نیازمند یاری جا می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید