افزایش تخمین آمار های کرونا در آمریکا تا 135 هزار مرگ

به گزارش مجله استخدام جدید، یک موسسه معتبر مدل سازی در دانشگاه سیاتل با اصلاح مدل خود می گوید اکنون انتظار مرگ 135 هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا تا روز چهارم ماه اوت سال جاری را دارد.

افزایش تخمین آمار های کرونا در آمریکا تا 135 هزار مرگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک موسسه معتبر مدل سازی در دانشگاه سیاتل که معمولا از سوی کاخ سفید و ایالت های آمریکا به عنوان منبع پیش بینی آمار شیوع کرونا مورد استناد قرار می گیرد با اصلاح مدل خود می گوید اکنون انتظار مرگ 135 هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا تا روز چهارم ماه اوت سال جاری را دارد. این مرکز افزایش رفت و آمد ها میان مردم و لغو زودهنگام محدودیت ها را از مهمترین دلایل این تغییر اعلام نموده است.

موسسه آی اچ ام ای که در دانشگاه شهر سیاتل از ایالت واشنگتن مستقر است و در دو ماه گذشته ارایه کننده یکی از مدل های مورد استناد در آمریکا بوده روز دوشنبه اظهار داشت از آنجا که قرار است تا چند روز دیگر محدودیت های کرونا در 31 ایالت آمریکا لغو گردد و متعاقب آن تعاملات اجتماعی میان افراد جامعه افزایش خواهد یافت، این موسسه انتظار افزایش قابل ملاحظه آمار مبتلایان جدید و در پی آن بالا رفتن میزان مرگ و میر ناشی از کووید19 را دارد.

این موسسه در شرح اصلاحات جدید مدل پیش بین خود گفته: از آنجا که انتظار می رود تحرکات و تعاملات افراد در 31 ایالت تا روز 11 مه، یک هفته دیگر، افزایش یابد و همچنین محدودیت هایی که برای فاصله گیری فیزیکی در نظر گرفته شده بود ممکن است در پی آن کمرنگ گردد، افراد نقش ناقل ویروس کرونا را ایفا خواهند کرد. :

آنچه این موسسه دانشگاهی روز دوشنبه گوشزد نموده همسو با نگرانی های کارشناسان طی چند هفته اخیر است که گفته بودند چنانچه محدودیت های کرونا به طور زودهنگام لغو گردد شیوع کرونا در آمریکا به وضعیتی که در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل به اوج خود رسیده بود باز خواهد گشت؛ یعنی افزایش نجومی تعداد مبتلایان، هجوم بیماران به بیمارستان ها و کمبود تخت بیمارستانی و اتاق مراقبت های ویژه برای بیماران وخیم الحال.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1032

به "افزایش تخمین آمار های کرونا در آمریکا تا 135 هزار مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تخمین آمار های کرونا در آمریکا تا 135 هزار مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید