اکسپرس اینتری انتاریو - برنامه اولویت های نیروی انسانی (HCP)

به گزارش مجله استخدام جدید، انتاریو داوطلبین اکسپرس اینتری که فقط دارای 351 امتیاز CRS بودند، دعوت به اپلای نمود.

اکسپرس اینتری انتاریو - برنامه اولویت های نیروی انسانی (HCP)

779 داوطلب که امتیازشان بین 351 تا 446 بود، به وسیله برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو،دعوت شدند. انتاریو، دو دوره دعوت جدید را اعلان نمود که در آن داوطلبین که با 351 امتیاز نیز، پیروز به اخذ دعوت نامه شدند.

روز 26 مارچ، استان انتاریو از بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری کانادا، داوطلبینی را انتخاب نمود و آنها را به وسیله برنامه اولویت های سرمایه انسانی (HCP) دعوت به اپلای نمود. با انتخاب به وسیله این برنامه، داوطلب اکسپرس اینتری، 600 امتیاز دیگر کسب می نمایند و در طول قرعه کشی های آینده از بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری، دعوت نامه اخذ اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند نمود.

صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری

2 قرعه کشی صورت گرفته در روز 26 مارچ، منحصر به فرد بودند چرا که انتاریو برای داوطلبینی که معیارهای برنامه HCP را برآورده می کردند و دارای یک پیشنهاد کار در انتاریو یا مهارت بالای زبان فرانسه در سطح CLB7 بودند، دعوت نامه های هدفمندی (Notification of interest) را صادر نمود. در قرعه کشی اول، 480 داوطلبی که شرایط برنامه اولویت های سرمایه انسانی را برآورده می کردند و دارای پیشنهاد شغل در انتاریو و امتیاز CRS بین 351 و 446 بودند، انتخاب شدند. در قرعه کشی بعدی، 299 داوطلب دیگر که معیارهای برنامه را برآورده می کردند و مهارتی زبان فرانسه آنها در سطح ClB7 و امتیاز CRS آنها بین 351 و 446 بود، دعوت به اپلای شدند.

برای هر دو قرعه کشی صورت گرفته، OINP، داوطلبینی را دعوت کرد که پروفایل اکسپرس اینتری خود را بین تاریخ 1 ژانویه تا 26 مارچ 2018 ارائه داده بودند. داوطلبینی واجد شرایط HCP هستند که امتیاز CRS آن ها 400 یا بالاتر از این مقدار باشد هر چند در یک مورد، داوطلبینی که امتیازشان زیر این مقدار بود نیز انتخاب شدند. برای مثال انتاریو، برای داوطلبینی که امتیازشان کمتر از 400 بود ولی در بعضی از مشاغل ICT دارای سابقه کار بودند، NOI صادر نمود.

مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در اولویت برنامه اکسپرس اینتری انتاریو

دولت انتاریو، در اعلانیه خود شرح داد که این 2 دوره (Invitation Round)، برای یاری به بازار کار و اولویت های توسعه مالی انتاریو همچنین پاسخگویی بیشتر به نیازهای نیروی کار صورت گرفته است. انتاریو با جذب هدفمند داوطلبین اکسپرس اینتری که دارای مهارت های زبان فرانسه هستند، میخواهد به هدف استراتژی مهاجرت انتاریو برای رسیدن به سطح مهاجرت 5 درصدی جوامع فرانسوی زبان دست یابد. داده های OINP نشان می دهد که در سال 2018، مجموع 1808 دعوت نامه NOI، برای برنامه HCP صادر شده است.

افزایش مهاجرت جوامع فرانسوی زبان ساکن در خارج از کبک

این اولین قرعه کشی های برنامه HCP در امسال بود که فقط داوطلبینی را که دارای پیشنهاد کار (Job offer) و مهارت زبان فرانسه بودند هدف قرار داده بود . در چهار دراو صورت گرفته در سال 2018، داوطلبین واجد شرایط HCP مدنظر بودند ولی برای داشتن پیشنهاد کار یا مهارت زبان آنها محدودیتی اعمال نکرده بود. داوطلبین فرانسوی زبان، علاوه بر اینکه به وسیله این دراو HCP، می توانند به وسیله برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان نیز انتخاب شوند که برای این برنامه داوطلبین باید به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط داشته باشند.

OINP گفت که همچنان به وسیله برنامه HCP به صورت منظم به صدور دعوت نامه برای داوطلبینی که حداقل، دارای 400 امتیاز هستند و همه معیارهای برنامه را نیز برآورده می نمایند، ادامه خواهد داد. داوطلبینی که علاقمند به دنبال کردن برنامه HCP هستند، باید پروفایلی را در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری ایجاد نماید.

برنامه اولویت های سرمایه انسانی، مرکز توجه داوطلبین اکسپرس اینتری

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1077

به "اکسپرس اینتری انتاریو - برنامه اولویت های نیروی انسانی (HCP)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپرس اینتری انتاریو - برنامه اولویت های نیروی انسانی (HCP)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید