بانو به مسکو می رود

به گزارش مجله استخدام جدید، تهران (پانا) - فیلم مستند بانو به نخستین جشنواره بین المللی فیلم های مستند روسیه اینترداک راه یافت.

بانو به مسکو می رود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

فیلم مستند بانو به نخستین جشنواره بین المللی فیلم های مستند روسیه اینترداک راه یافت.

بانو کاری از مدرسه سینمایی عمار به کارگردانی محمد حبیبی منصور در سال 97 فراوری شد و روایتگر زندگی پرفراز و نشیب عصمت احمدیان، مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی است.

عصمت احمدیان، پس از جنگ به صورت جدی وارد فعالیت های مالی و اجتماعی می گردد، به طوری که او امروز یکی از بانوان تأثیرگذار و الگو در اهواز است.

انو حاصل دو سال همراهی گروه فیلمساز با مادر شهیدان فرجوانی است و تصویری واقعی از زندگی یک زن پیروز را نشان می دهد.

مستند سینمایی بانو که پیش از این به عنوان نامزد بهترین فیلم مستند بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر انتخاب شده بود، فانوس نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار و دیپلم افتخار هفتمین جشنواره فیلم وراکروز مکزیک را نیز در کارنامه دارد.

بنابر این گزارش جشنواره بین المللی فیلم های مستند روسیه اینترداک 27 و 28 فوریه جاری (9 و 10 اسفند) در مسکو برگزار می گردد و به گفته مسئولان آن فیلم های منتخب این جشنواره علاوه بر مسکو در 50 شهر در روسیه و دنیا اکران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1555

به "بانو به مسکو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانو به مسکو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید