برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم

به گزارش مجله استخدام جدید، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره موضوعات مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.

برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: با توجه به 2 بازی که به صورت آزمایشی در 2 هفته گذشته برگزار گردید، مقرر شد که برای ادامه این کار ابلاغیه و مجوز لازم صادر گردد که تا این لحظه مجوزی به سازمان لیگ نرسیده است.

او اضافه کرد: طرفداران می توانند در لیگ دسته اول هم حضور داشته باشند و برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم. تیم های دیگر می توانند با فراهم سازی زیرساخت ها از حضور تماشاگران بهره ببرند و خواهش ما هم در این راستا بود. با احترام به طرفداران استقلال و پرسپولیس امیدواریم این اتفاق را در شهر های دیگر هم ببینیم.

او تاکید نمود: موضوع آماده سازی استادیوم ها مربوط به مدیریت استادیوم و مسئولان باشگاه ها است. 60 درصد از استادیوم های کشور آمادگی حضور طرفداران را دارند و بقیه هم می توانند با یک هفته تأخیر شرایط زیرساختی را فراهم نمایند، ولی ما باید ابتدا مجوز حضور طرفداران را بگیریم.

مهدی بعلاوه خاطر نشان کرد: سامانه بلیت الکترونیکی اگر طراحی درست داشته باشد و کار بر اساس استاندارد ها انجام گردد، طرفداران می توانند به سامانه امید که نرم افزار کنترل واکسیناسیون است وصل شوند و این کنترل ها انجام گردد و بلیت الکترونیکی را هم تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید

  • برد العربی در حضور اسماعیلی/ امید ابراهیمی برنده جدال ایرانی ها

وی اضافه کرد: وقتی جایگاه ها شماره گذاری گردد و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد مشکل کمتری برای حضور طرفداران وجود دارد. هر استان هم در خصوص حضور تماشاگران تصمیم گیری می نماید. در تهران نیز شورای تأمین استان تهران تصمیم گیری می نماید، اما مجوز حضور تماشاگران باید به وسیله وزارت بهداشت و ستاد کرونا صادر گردد. ما از هفته اول تا هفته دوم تغییرات فاحشی داشتیم که نشان می دهد مردم ما همکاری می نمایند. باید این تجربه حضور طرفداران را اجازه دهیم تا در آینده هم اتفاق بیفتد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره احتمال برگزاری ملاقات استقلال و پرسپولیس در دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر ادامه داد: ما می خواهیم طرفداران حضور داشته باشند. دربی بدون تماشاگر رنگ و بویی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1958

به "برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید