یک گل به ارزش یک جام

به گزارش مجله استخدام جدید، ماریو بودیمیر پیروز شد در دقیقه 41 دیدار تیمش با پارس جنوبی، نخستین گل خود در لیگ هجدهم را به ثمر برساند تا پرسپولیس قهرمان لیگ گردد.

یک گل به ارزش یک جام

به گزارش ، در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 21:30 پرسپولیس تهران در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و در انتها نیمه نخست به پیروزی یک بر صفر رسید. ماریو بودیمیر کروات در دقیقه 41 روی پاس مهدی ترابی تک گل سرخپوشان پایتخت را به ثمر رساند.

بودیمیر کروات که در جابجایی نیم فصل به پرسپولیس پیوست تا پیش از این بازی تنها مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 گلزنی نموده بود، اما مقابل شاگردان مهدی تارتار طلسم شکنی کرد و توانست در لیگ برتر هم گلزنی کند.

پس از پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ، حاشیه های زیادی بوجود آمد، اما در او بازی های قبل نشان داده فوتبالیست باکیفیتی است و به احتمال زیاد در پرسپولیس خواهد ماند. او در بازی هفته گذشته و مقابل ماشین سازی یک پنالتی برای تیمش گرفت که علی علیپور آن را تبدیل به گل کرد و اکنون نیز گلزنی کرد تا یک گل به ارزش یک جام زده باشد.

لازم به ذکر است، بودیمیر در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت چند بازی تیمش را از دست داده بود.

درحال حاضر پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر قهرمان لیگ است و سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز در رده های بعدی قرار دارند.

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم 34 هزار ثانیه ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می گردد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 192

به "یک گل به ارزش یک جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گل به ارزش یک جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید