بزرگ ترین حسرت بیل گیتس در دنیای فناوری چیست؟ ، فقدان اندروید در مایکروسافت و شکست ویندوزفون

به گزارش مجله استخدام جدید، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام نموده که یکی از بزرگ ترین حسرت ها و شکست های خود را فقدان نسخه ای مثل اندروید در شرکت مایکروسافت می داند.

بزرگ ترین حسرت بیل گیتس در دنیای فناوری چیست؟ ، فقدان اندروید در مایکروسافت و شکست ویندوزفون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیل گیتس را می توان یکی از خلاق ترین و پیروز ترین افراد در حوزه فناوری دانست. او در یکی از تازهترین اظهار نظرهای خود اعلام نموده که بی توجهی به توسعه سیستم عامل تازه در مایکروسافت بزرگترین اشتباه وی بوده است.

مایکروسافت در سال 2017 گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون خود را منتشر کرد اما نتوانست تاثیر قابل توجهی در بازار داشته باشد.بیل گیتس گفته است که بزرگترین اشتباه او در مایکروسافت، اجازه دادن به گوگل برای توسعه اندروید در بازار بوده است. وی تاکید نمود: بزرگترین اشتباه این بود که من هیچ مداخله ای انجام ندادم تا مایکروسافت به اندروید وابسته نباشد.

او گفت: گوگل با یاری اندروید در شرایط برنده است. چیزی که ارزش آن بیش از 400 میلیارد دلار است و هزاران برنامه را در خود جای داده است.

تلفن های مبتنی بر ویندوز مایکروسافت تاثیر قابل توجهی در بازار گوشی های هوشمند نداشته و از پیروزیت گوشی های مبتنی بر اندروید یا ios برخوردار نشدند. این موضوع تا حد زیادی به مسائل موجود در فروشگاه برنامه های این شرکت مرتبط بود و با وجود این که تلفن های مبتنی بر ویندوز در سال 2010 راه اندازی شد، اما تا سال 2017 به خاتمه فعالیت خود رسیدند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2228

به "بزرگ ترین حسرت بیل گیتس در دنیای فناوری چیست؟ ، فقدان اندروید در مایکروسافت و شکست ویندوزفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین حسرت بیل گیتس در دنیای فناوری چیست؟ ، فقدان اندروید در مایکروسافت و شکست ویندوزفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید