بسیاری از فعالان مالی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نمی شوند

به گزارش مجله استخدام جدید، دبیرکل اتاق ایران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بسیاری از فعالان مالی مشمول پرداخت سه در هزار مالیات نمی شوند، گفت: حدس های بعضی رسانه ها درباره اندازه عایدی اتاق ایران از این محل صحیح نیست.

بسیاری از فعالان مالی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نمی شوند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، دبیرکل اتاق ایران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار اقتصادیات نمی شوند، گفت: میانگین 5 ساله عایدی اتاق از این محل بر اساس صورت های اقتصادی حسابرسی شده، 160 میلیارد تومان است.

محمدرضا رمضانی در پاسخ به بعضی خبرسازی ها درباره بودجه اتاق ایران از محل سه در هزار گفت: بر اساس ماده 64 قانون الحاق بخشی از مقرارت اقتصادی دولت، مبنای محاسبه سه در هزار اتاق ایران، عایدی مشمول اقتصادیات دارندگان کارت بازرگانی است، اما در شرایط اقتصادی فعلی، بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار نمی شوند.

محمدرضا رمضانی ادامه داد: از این رو حدس های مطرح شده در بعضی رسانه ها درباره مقدار عایدی اتاق ایران از این محل صحیح نبوده و غیرقابل استناد است.

او با اشاره به اینکه قضاوت درباره عایدی اتاق ایران از محل سه در هزار، درست نیست، تاکید نمود: عایدی اتاق ایران از این محل بر اساس سنوات گذشته مبلغی منطقی و معقول بوده و میانگین 5ساله آن 160 میلیارد تومان است.

رمضانی پیش از این هم در توضیحاتی ادعا های مطرح شده درباره بودجه اتاق ایران از محل منابع سه در هزار رد نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2107

به "بسیاری از فعالان مالی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از فعالان مالی مشمول پرداخت سه در هزار کارت بازرگانی نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید