برترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو

به گزارش مجله استخدام جدید، برای استفاده از هر لباس و اکسسوری رنگی، طرح ­دار یا گل ­دار، از جمله شال و روسری، ابتدا به ست کردن آن با سایر لباس­ هایمان باید فکر کنیم.

برترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو

برای ست کردن شال و روسری با مانتو ابتدا باید رنگ هایی که مناسب صورت شما هستند را بشناسید و سپس با یاری دایره رنگ و قوانین انتخاب رنگ ها، شال و روسری مناسب برای مانتو های خود را انتخاب کنید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع ست کردن رنگ شال با مانتو می پردازیم.

برای رسیدن به جواب این سوال چطور شال و روسریمو با مانتوم ست کنم؟ ابتدا باید در خصوص رنگ ­ها و نحوه ترکیب آن ­ها در لباس­ هایمان مقداری اطلاعات کسب کنیم.

مشکی

همه­ لباس ها و اکسسوری­ های رنگی با مشکی ست می شوند. اولین، راحت­ ترین و به اعتقاد بسیاری شیک­ ترین گزینه، ست کردن شال و روسری رنگی با مانتو مشکی است. چنانچه گزینه ­های زیادی برای انتخاب ندارید، لباس­ های مشکی به دادتان خواهند رسید.

دقیقا به همین علت است که رنگ مشکی هواداران زیادی دارد و قسمت بزرگی از کمد­های لباس همه ­ی ما را از آن خود نموده ­است. حالا که خیالمان راحت شد، بیایید قبل از اینکه یک تصمیم ساده و تکراری بگیریم، کمی بازی با رنگ ­ها را امتحان کنید تا تنوع چشمگیری به استایل خود بدهید.

دیگر رنگ ­های خنثی

مشکی تنها رنگ خنثی و محبوب برای مواقع حساس نیست. راه دیگر برای ست کردن شال و روسری با مانتو ، استفاده از دیگر رنگ های خنثی است.

با کمی دقت در لباس ­های تان حتما رنگ ­های دیگری مانند طوسی، سفید، سرم ه­ای، زیتونی، قهوه ­ای و حتی بژ پیدا می ­شوند. از آن ها بهره ببرید!

تک ­رنگ با غلظت های متفاوت

اگر از عاقبت ترکیب رنگ ­ها می ­ترسید، برای آغاز فقط یک گام فراتر بگذارید و از یک رنگ غالب اما در غلظت ­های متفاوت بهره ببرید. این می ­تواند آغاز خوبی برای شما باشد.

تن­ های رنگی مشابه

دایره­ رنگ ­ها را به خاطر دارید؟

در این دایره، هر رنگ با رنگ مجاور خود ست می گردد که به آن­ ها تن های رنگی مشابه می گویند. در خصوص اکسسوری با طرح های شلوغ و رنگی که شال و روسری­ های رنگی جزو این دسته­ اند، بهتر است ابتدا یک یا دو رنگ با توجه به دایره­ رنگ ها، از داخل طرح های آن انتخاب نموده و در بقیه لباس­ های مان با آن ­ها بازی کنیم. ترکیب رنگ ­هایی مانند سبز و زرد یا قرمز، پرتقالی و طلایی از این دسته ­اند.

اگر دوست دارید با انتخاب لباس لاغرتر دیده شوید به مطلب فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید مراجعه کنید.

رنگ ­های متضاد

اجازه دهید مجددا به همان دایره­ رنگ ­ها برگردیم اما این بار با جسارتی بیشتر! هر رنگ با رنگ مقابل خود ست می گردد که به رنگ­ های متضاد شناخته می شوند و می ­توانیم 2 یا چند مورد از آن­ ها را با توجه به دایره­ رنگ ­ها در طرح­ های لباس یا شال مورد نظر پیدا نموده و در استایل مان استفاده کنیم.

ترکیباتی مانند زرد و بنفش یا آبی و نارنجی در این دسته جای می ­گیرند.

مد روز در ترکیب رنگ­ ها

به همین­ ها بسنده نکنید. برای ایده های متنوع ­تر و خلاقانه ­تر، همواره مد و ترند روز را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب هر خانمی چه مدل مانتویی باید بپوشد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2138

به "برترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید