برترین مداد ابرو کدام است؟ (فهرست جامع برترین مارک مداد ابرو)

به گزارش مجله استخدام جدید، مداد ابرو یکی از وسایل آرایشی است که برای پر کردن جاهای خالی ابرو و داشتن ابروهای پرتر و زیباتر از آن استفاده می نمایند. مداد ابرو هم مثل بسیاری از لوازم آرایشی دیگر در طول زمان تغییرات زیادی نموده و الان تنوع بسیار زیادی دارد. همین تنوع، انتخاب کردن برترین مداد ابرو را سخت می نماید. در ادامه ویژگی های مداد ابروی خوب و چند مارک عالی برترین مداد ابرو بدون ریزش را آنالیز می کنیم.

برترین مداد ابرو کدام است؟ (فهرست جامع برترین مارک مداد ابرو)

راهنمای خرید برترین مداد ابرو

مداد ابرو از آن دسته محصولاتی است که در کیف لوازم آرایشی بیشتر ما پیدا می گردد. اگر ابروهای شما طبیعی باشد یعنی کارهایی مثل کاشت ابرو و میکروبلیدینگ و… را انجام نداده باشید، زیاد پیش می آید که گاهی بخشی از ابرو به علت ریزش، کمی خالی می گردد. در این شرایط اولین راه حلی که به ذهنمان می رسد استفاده از مداد ابرو است.

موقع خرید برترین مداد ابرو غیر از توجه به برترین مارک لوازم آرایشی باید به چند ویژگی دقت کنید. در ادامه به این ویژگی ها اشاره می کنیم.

فرمولاسیون ضدآب

این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در لوازم آرایش باید در پی آن بگردید. اگر در آب وهوای مرطوب زندگی می کنید، اگر خیلی زود عرق می کنید یا اگر قرار است در زیر باران رفت و آمد داشته باشید مطمئنا دوست ندارید که آرایش شما پاک گردد یا بدتر از آن، روی صورتتان پخش گردد. در این شرایط باید از مداد ابروهای ضدآب بهره ببرید.

مداد ابروهای ضدآب بهتر به پوست می چسبند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم اند. مداد ابروهایی که پایه ژل مانند دارند معمولا ضدآب هستند. البته در بین انواع دیگر مداد ابرو هم می توانید گزینه های ضدآب پیدا کنید.

شکل مداد

مدادهای ابرو با شکل های مختلفی طراحی می شوند. بعضی از مدل ها مثل مداد معمولی هستند که با تراش تراشیده می شوند. بعضی مدادها یک نخ مخصوص برای تراشیدن دارند. بعضی از انواع مدادهای ابرو لبه های تخت و باریک دارند تا بتوانید تارهای ابرو را با ظرافت بیشتری بکشید. به این مدادها مدادهای سه بعدی هم می گویند.

این مدادهای سه بعدی انتخاب بهتری هستند چون با آن ها کنترل بیشتری روی ظرافت تارها و عرض نوک مداد دارید. حتی اگر دست شما در کشیدن تارهای ابرو خیلی ظریف و دقیق نباشد، با این مدادها می توانید خطوط ظریف تر و دقیق تری بکشید بدون اینکه تمام آرایش ابرو را خراب کنید.

ضخامت

این روزها خبری از خط های ضخیم و پررنگ برای ابرو نیست. قبلا تمام جاهای خالی را با مداد ابرو پر می کردند اما الان این روش مد نیست. حالا باید بتوانید با مداد ابرو تارهای ظریف ابرو را بکشید و نباید یک دست تمام سطح ابرو را رنگ کنید.

برای این کار باید مدادهای ظریف و باریک داشته باشید. هر چقدر نوک تیزتری داشته باشند می توانید خط های ظریف تری شبیه به تار ابرو بکشید.

اسپولی و قلم مو

قبلا مداد ابرو فقط به شکل یک مداد معمولی بود. به همین علت نام مداد ابرو برای اشاره به این محصول، بین مردم جا افتاده است. این روزها محصولات دیگری به شکل ژل های کاسه ای به همراه قلم مو یا اسپولی یا فرچه مخصوص فراوری می گردد که همان کار را انجام می دهد. یعنی یک قلم موی باریک دارد که با آن می توانید تارهای باریک ابرو را بکشید.

این دو مورد برای مداد ابروهایی است که به شکل ژله ای و کاسه ای هستند. کیفیت این دو مورد معین می نماید که تارهایی که می کشید چقدر ظریف و دقیق هستند. البته شما می توانید قلم مو و اسپولی را جداگانه هم تهیه کنید ولی وقتی با این محصول ارائه می گردد، احتیاجی به خریدن یک محصول جدا نیست.

رنگ

مداد ابرو یکی از محصولاتی است که تنوع رنگ هم دارد. رنگ های قهوه ای، زغالی، مشکی و… را می توانید متناسب با رنگ ابرو خریداری کنید. یکی از ویژگی هایی که حتما باید با دقت انتخاب کنید، مخصوصا اگر ابروی خود را رنگ نموده اید، توجه به رنگ محصول است.

چطور با مداد ابرو جاهای خالی ابرو را پر کنیم؟

در گذشته جای خالی ابروها را با مداد ابروهای ضخیم رنگ می کردند. این کار باعث می شد که ابروها از نزدیک بسیار تیره و ضخیم و نامرتب به نظر برسند و ظاهر غیرطبیعی داشتند. اما این روزها برترین مداد ابرو مدادی است که با آن بتوانید خط های باریک و تارهای ظریف ابرو را جدا جدا بکشید بدون اینکه بعد از مدتی پاک شوند، به هم بریزند و روی پوست پخش شوند.

هم با نوک تیز مداد و هم با اسپولی یا براش هایی که معمولا در انتهای مدادها وجود دارد می توانید این خط های باریک را ایجاد کنید و انواع مدل ابرو را بکشید. پس موقع خرید به این نکته توجه کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای مداد ابرو

رنگ مداد ابرو باید نزدیک به رنگ موهای شما باشد. اگر می خواهید ظاهر شما کمی تغییر کند می توانید رنگ های روشن تر را انتخاب کنید و اگر دوست دارید ابروهای شما واضح تر دیده گردد می توانید از رنگ یک شماره تیره تر بهره ببرید.

رنگ پوست شما هم نقش مهمی در انتخاب رنگ مداد ابرو دارد. اگر رنگ پوست شما تیره است از مداد ابروهای روشن استفاده نکنید یا مداد ابروهایی که ته رنگ قرمز دارند. به جای رنگ های روشن باید از رنگ های قهره ای تیره و زغالی بهره ببرید. اگر رنگ پوست شما روشن است می توانید از قهوه ای روشن، انواع قهوه ای متناسب با رنگ مو و… بهره ببرید.

شاید تعجب کنید ولی بزرگی و کوچکی چشم هم روی رنگ مداد ابرو تاثیر می گذارد. اگر چشم های درشت و روشن دارید، رنگ های تیره تر را انتخاب کنید تا تعادل ابعاد و تناسب ها در صورت شما حفظ گردد. اگر چشم های ریز دارید رنگ های روشن تر و ابروهای نازک تر را انتخاب کنید.

اگر آرایش های نیمه دائم مثلا میکروبلیدینگ دارید باید رنگ مداد ابرو متناسب با رنگ میکروبلیدینگ باشد و البته رنگ ابروهای تتو شده و میکروبلیدینگ به مرور زمان کم رنگ تر می گردد. اگر میکروبلیدینگ شما کم رنگ شده و ته رنگ قرمز پیدا نموده است با مداد ابروی دودی و زغالی می توانید آن را خنثی کنید و قرمزی را کاهش دهید. اگر ته رنگ آن آبی شده می توانید با مداد ابروی قهوه ای رنگ ابرو را متعادل کنید.

چند روش برای پرپشت تر کردن و زیباتر کردن ابروها و آرایش دائمی آن ها وجود دارد. در لینک های زیر می توانید در خصوص این روش ها

از مداد ابرو در ابتدای آرایش استفاده کنیم یا در انتهای کار؟

همواره آرایش را با ابروها آغاز کنید. معین کردن شکل و حالت ابروها و رنگ آن ها، شما را هدایت می نماید که به چقدر آرایش برای چشم و بقیه صورت احتیاج دارید. پس آرایش ابرو اولین مرحله است.

در ضمن مداد ابرو روی پوست ماندگاری بیشتری دارد نسبت به زمانی که آن را روی محصولات دیگر بهره ببرید.

ابرویی که به درستی آرایش شده، صورت را بازتر و چهره را روشن تر نشان می دهد. ممکن است بعد از آرایش ابرو به این نتیجه برسید که به آرایش کمتری برای سایر بخش های صورت احتیاج دارید.

آیا می توان ژل ابرو مداد ابرو را با هم استفاده کرد؟

بله. از ژل ابرو برای حالت دادن به ابروها و لیفت کردن آن ها استفاده می نمایند. ژل های ابرو معمولا بی رنگ هستند و رنگی به ابروهای شما نمی دهند یا جاهای خالی آن را پر نمی نمایند.

اما لیفت ابرو چیست؟ منظور از لیفت ابرو، بالا کشیدن تارهای ابرو با ژل مخصوص به منظور پرپشت تر نشان دادن ابروها است. پس ابتدا باید با ژل ابرو، ابروهای خود را مرتب و لیفت کنید و بعد هر جایی که خالی بود با مداد ابرو پر کنید.

برترین مارک یا برند مداد ابرو

برندهای مختلف محصولات آرایشی، محصولات متنوعی برای آرایش ابرو و چشم دارند. مداد ابرو که گاهی اوقات از آن می توانید به جای مداد چشم هم بهره ببرید و انواع ژل های ابرو برای پر کردن جاهای خالی ابرو استفاده می شوند. در ادامه بر اساس محبوبیت کالاها و همین طور بر اساس توصیه متخصصانی که این محصولات را امتحان نموده اند چند مارک مداد ابروی خارجی و ایرانی را معرفی می کنیم.

برترین مداد ابرو خارجی

مدل های برترین مارک مداد ابرو که در ادامه معرفی می کنیم از برندهای خارجی هستند. بعضی از آن ها را ممکن است در فروشگاه ها پیدا کنید و بعضی دیگر در بعضی آنلاین شاپ ها و فقط با سفارش شما ارسال می شوند.

مداد ابروی دوکاره Kosas Brow Pop

این مداد ابرو یکی از برترین مداد ابروهای جهان است و در بسیاری از سایت های معرفی محصولات زیبایی، جایگاه اول لیست برترین مداد ابروی جهان را به خودش اختصاص داده است. این محصول در دسته محصولات گران قیمت و لوکس قرار می گیرد ولی قطعا ارزش هزینه کردن دارد.

مداد ابروی Kosas Brow Pop در ده رنگ مختلف فراوری شده است. استفاده از آن بسیار راحت است و ظاهر نهایی آن بسیار مجذوب کننده و طبیعی می گردد. در بین رنگ های این مداد ابرو حتی رنگ های خاکستری هم وجود دارد. یک اسپولی باکیفیت هم دارد که با آن می توانید برترین ابرو را طراحی کنید.

مداد ابرو اوتی مدل پودری

این مداد ابرو هم رنگ های بسیار متنوعی دارد. طبق ادعای فراورینماینده محصول تا 12 ساعت ماندگاری دارد. مداد ابروی اوتی از نوع پودری است پس انتظار یک بافت چرب مثل مداد ابروهای قدیمی را نداشته باشید. با برس این مداد می توانید محصول را روی ابروها پخش کنید. این محصول ضدآب است و رنگدانه های قوی دارد. مداد ابرو اوتی مدل پودری در دسته مداد ابروهای خارجی با قیمت مناسب قرار می گیرد.

مداد ابرو کورنس مدل RA

این مداد ابرو از برند کورنس یکی از محصولات کره ای بازار لوازم آرایشی است. این برند کره ای به خاطر محصولات باکیفیت و قیمت مناسب بسیار محبوب شده است. این مدل مداد ابرو در 8 رنگ مختلف فراوری شده است.

در فراوری این مداد ابرو از انواع روغن های گیاهی استفاده نموده اند. پس منتظر یک مداد ابروی نسبتا چرب باشید و اگر دنبال مدل های پودری و سبک هستید، این مدل برای شما مناسب نیست. همین روغن های گیاهی می توانند باعث تقویت ابرو شوند که یکی از مزیت های این مداد ابرو است. ظاهر نهایی این مداد بسیار طبیعی است.

مداد ابرو لچیک مدل چوبی

یکی از برندهای خارجی و مقرون به صرفه که محصولات آرایشی متنوعی دارد بند لچیک است. که مداد ابروی مدل چوبی یکی از محصولات پرطرفدار آن است. این مداد ابرو بافت بسیار نرم و سبکی دارد و ماندگاری آن بالا است. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به ضدآب بودن و ضدحساسیت بودن آن اشاره نمود. عدم ریزش و پراکنده شدن مداد یکی از ویژگی های دیگر آن است که باعث می گردد برای یک آرایش طولانی مدت مناسب باشد.

این مداد ابرو بر پایه موم فراوری شده است و انواع ترکیبات گیاهی مثل آنتی اکسیدان های طبیعی را به آن اضافه نموده اند. وجود روغن گیاه جوجوبا و همین طور ویتامین های E و C باعث شده که برای پوست و تارهای ابرو هیچ آسیبی نداشته باشد. این محصول هم رنگ های متنوعی دارد که با توجه به رنگ ابروی خود می توانید برترین گزینه را انتخاب کنید.

مداد ابروی e.l.f. Ultra Precise

یکی از برترین مداد ابروهای خارجی با قیمت مناسب همین مدل است که 4 رنگ مختلف دارد. تعداد رنگ های این مدل محدود است ولی رنگ های آن به نحوی است که تقریبا برای بیشتر رنگ ابروها قابل استفاده است. ظاهر نهایی این مداد ابرو بسیار طبیعی است و با نوک آن می توانید خط های بسیار باریک و ظریفی کشید.

برترین مداد ابرو ایرانی

بعضی از برندهای ایرانی فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی انواع مداد ابرو هم دارند. در ادامه چند برند محبوب را معرفی می کنیم.

هاشور ابرو ورشیپ

یکی از محصولات جدیدی که در دسته مدادهای ابرو قرار می گیرد ولی کاربرد متفاوتی دارد هاشور ابرو است. نوک این محصول طوری طراحی شده که با آن می توانید تارهای طریف و ریز ابرو را بکشید. حتی اگر مبتدی باشید و مهارتی در استفاده از مداد ابرو و سایر محصولات آرایشی نداشته باشید، با برترین مداد هاشور ابرو می توانید یک ابروی مرتب و زیبا طراحی کنید.

با این محصول به عنوان برترین مداد ابرو هاشوری می توانید سه تار ابرو را هم زمان و کنار هم بکشید. برای کسانی مناسب است که بخش زیادی از ابروهایشان خالی است. این محصول بافت نرم و سبکی دارد و ماندگاری آن بالا است. به خاطر وجود مواد باکیفیت در این محصول، استفاده از آن باعث ریزش ابرو خشک شدن پوست شما نمی گردد.

مداد ابرو آدلیتا

این مداد ابرو امتیاز بالایی در خبرنگاران دارد. ماندگاری این مداد 24 ساعته است. رنگ های متنوعی دارد و درپوش آن دارای یک فرچه برای حالت دادن به ابرو است.

مداد ابرو آدور

یکی دیگر از مداد ابروهای ایرانی مداد ابروی آدور است. این مداد دارای بافت نه خیلی خشک و نه خیلی نرم است. رنگبندی متنوع این محصول باعث می گردد که بتوانید برای انواع ابروها از آن بهره ببرید. ماندگاری این مدل 12 ساعته است.

مداد ابرو ایفسن

این مداد ابروی برس دار، ماندگاری 24 ساعته دارد و بافت آن بسیار نرم و روان است. به خاطر اینکه در ترکیبات آن از انواع ویتامین ها استفاده شده، مانع ریزش ابروها می گردد. این مداد ابرو ضدآب است و رنگ ملایم و طبیعی دارد. علاوه بر این دارای یک برس است که از آن می توانید برای پخش کردن رنگ در ابرو بهره ببرید.

جمع بندی

مداد ابرو یکی از محصولات آرایشی پرکاربرد است. در این مطلب با ویژگی های برترین مداد ابرو ضد آب و چند مدل مداد ابروی خارجی و ایرانی آشنا شدید. شما هم اگر محصول خوبی می شناسید در بخش نظرات معرفی کنید. اگر تجربه ای از استفاده از این محصولات دارید حتما با ما در میان بگذارید.

منابع: Vogue , Marieclaire

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2388

به "برترین مداد ابرو کدام است؟ (فهرست جامع برترین مارک مداد ابرو)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مداد ابرو کدام است؟ (فهرست جامع برترین مارک مداد ابرو)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید