5 سرم معجزه آسا برای تقویت ابرو و مژه

به گزارش مجله استخدام جدید، زیبایی، به خصوص داشتن صورت و چهره ای زیبا برای همه افراد به ویژه برای خانم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین ارکان های زیبایی روی صورت هم داشتن ابروان و مژه های پرپشت، بلند و بی نقص است. از همین رو مراقبت از این دو، یکی از ضرورت ها برای زیباتر بودن به شمار میرود. برترین راه مراقبت از ابرو و مژه هم استفاده از سرم های ابرو و مژه است که در این مطلب قصد داریم محبوب ترین و مرغوب ترین سرم ابرو و مژه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

5 سرم معجزه آسا برای تقویت ابرو و مژه

تقویت و مراقبت از ابرو و مژه امروزه به دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها تبدیل شده است؛ زیرا داشتن ابروهایی پرپشت و مژه های بلند و مجذوب نماینده تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی صورت دارد. یکی از برترین و دم دست ترین راه چارهها برای انجام این کار استفاده از سرم های تقویت ابرو و مژه است.

سرم ابرو و مژه با فرمالوسیون درمانی خود به طور قابل توجهی حجم ابروهایتان را افزایش می دهد و بعلاوه مژه های شما را بلندتر می نماید. البته اینطور نیست که فقط یک بار از این سرم ها بهره ببرید و دیگر احتیاجی به آن ها نداشته باشید؛ مراقبت از ابرو و مژه به وسیله سرم باید به یک کار روتین تبدیل گردد تا همواره ظاهری آراسته و مجذوب نماینده داشته باشید.

چرا تقویت ابرو و مژه اهمیت دارد؟

قطعا می دانید پرپشت بودن ابرو و مژه چقدر روی ظاهر شما تاثیر می گذارد. داشتن ظاهری زیبا و مجذوب نماینده به عواملی از جمله ابروهای خوش فرم و مژه های بلند و پرپشت شما بستگی دارد که در نتیجه چشم ها را درشت تر و زیباتر می نماید. خوشبختانه با پیشرفت و گسترده تر شدن صنعت مد و آرایش، راه چارههای بسیار زیادی برای زیباتر نشان دادن ابروها و مژه ها به وجود آمده است.

بسیاری از بانوان به دلیل ریزش و یا کم پشت بودن ابرو و مژه های خود به سراغ راه چارههایی همانند فیبروز ابرو و کاشت مژه، استفاده از لوازم آرایشی مثل ریمل، مداد ابرو و دیگر موارد می روند که این روش ها نه تنها مصنوعی هستند بلکه هزینه های گزافی را نیز بر دوش ان ها می گذارند و متاسفانه با گذشت زمان سبب ریزش و آسیب به فولیکول های مویی می شوند. بعلاوه بعضی از این روش ها قطعی هم نیستند و با گذر زمان برگشت می نمایند.

اما در این میان استفاده از سرم ابرو و مژه علاوه بر اینکه آن ها را زیباتر می نماید، باعث تقویت و رشد بیشترشان هم می گردد. از همین رو دیگر احتیاجی به استفاده از مداد ابرو، هاشور و ریمل نخواهید داشت. لوازم آرایشی و زیباسازهای مصنوعی همواره دوام نخواهند داشت و از طرفی به هیچ وجه ابرو ها و مژه هایتان را تقویت نمی نمایند. بنابراین چه بهتر است که راه چاره درمانی طبیعی را در پیش گرفته و ابرو و مژه خود را با سرم برای همواره زیبا نگه دارید.

سرم ابرو و مژه چیست؟

سرم های تقویت نماینده ابرو و مژه، سرشار و غنی از پپتیدها و ویتامین های تقویت نماینده هستند که باعث تحریک و رشد مجدد تارهای موی ابرو و مژه و بعلاوه بزرگ شدن فولیکول های آن می شوند. این سرم ها معمولا حاوی ترکیبات ضدالتهاب و ترمیم نماینده هستند که از ابرو و مژه ها در برابر آسیب های خارجی مثل رنگ کردن محافظت می نمایند. این محصولات غالب اوقات فاقد الکل و پارابن بوده و استفاده از آن ها بسیار آسان است.

از مهم ترین خواص سرم ابرو و مژه می توان به کاهش ریزش ابرو و مژه و تقویت و پرپشتی آن ها اشاره نمود. موادی که در فراوری سرم های مژه و ابرو استفاده می شوند علاوه بر نرمی و حالت دهندگی آن ها، باعث بهبودی موخوره، شوری و بعلاوه خشکی آن ها نیز می شوند.

فواید استفاده از سرم ابرو و مژه

سرم مو و مژه فواید بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. سرم ها علاوه بر اینکه ابرو و مژه ها را تقویت می نمایند، باعث تغذیه بیشتر آن ها نیز می شوند و از همین رو تارهای کرکی و نازک ابرو و مژه، ضخیم تر و تیره تر می شوند و مناسب ترین شرایط را برای رشد موهای تازه در ناحیه ابرو فراهم می سازند.

افزایش درخشندگی و انعطاف پذیری هم یکی دیگر از تاثیرات این محصولات به شمار می آید. علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که این سرم ها باعث رطوبت رسانی مناسبی می شوند که از همین رو پوست ناحیه مورد نظر دچار خشکی، قرمزی، خارش و سوزش نمی گردد چون بسیاری از ابروها در شرایط خشکی پوست ریزش پیدا می نمایند.

تفاوت روغن و سرم های تقویت نماینده ابرو و مژه

بسیاری از افراد روغن و سرم ابرو و مژه را با یک دیگر یکی می دانند و حتی آن ها را به جای یک دیگر هم استفاده می نمایند. نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که روغن و سرم ابرو و مژه علی رغم داشتن شباهت ها، فرق های عمده ای هم با یکدیگر دارند. به عنوان مثال سرم های تقویت نماینده بافتی رقیق تر از روغن داشته و از همین رو خاصیت مرطوب نمایندگی بیشتری هم دارند.

علاوه بر این، روغن ها فرمالوسیونی بر اساس چربی دارند و پوست و مو را تا حد زیادی چرب می نمایند و بهتر است بعد از یک ساعت شسته شوند. اما سرم های تقویت نماینده فرمالوسیونی بر اساس آب داشته و پوست و مو را چرب نمی نمایند بلکه بعد از استفاده حالت خیسی و سردی روی پوست حس می گردد. بنابراین بسته به نوع پوست باید یکی از آن ها را بهره ببرید که برترین استفاده را برای بدن شما داشته باشد.

چه عواملی سبب ریزش و کم پشت شدن ابرو می گردد؟

دلیل ریزش ابرو می تواند متفاوت باشد ولی به صورت کلی غالب اوقات به محیط و ژنتیک بستگی دارد. به یاد داشته باشید که همواره برای درمان ریزش ابرو و یا مو ابتدا ضروری است که دلیل های به وجود آورنده آن را بشناسیم؛ چراکه برترین راه حل برای جلوگیری از ریزش ابرو یا مو، رفع کردن عاملی است که باعث ریزش آن ها شده است، در غیر این صورت روش های درمانی ممکن است اصلا کارایی نداشته باشند یا موقت باشند.

بیماری پسوریازیس و یا درماتیت های پوستی همانند سبورئیک یا آتوپیک یکی دیگر از عوامل ریزش ابرو هستند که با نشانه هایی نظیر تاول، خشکی و ترک خوردگی پوست، خارش پوست، درد همراه با سوزش، قرمزی، تورم می توان آن را شناسایی و از تشدید آن جلوگیری کرد. بعلاوه بیماری اسکلروز پوستی هم از عوامل ریزش و کم پشت شدن ابرو است که سبب ایجاد زخم شده و این زخم ها به مرور باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شوند. ولی تا زمانی که محصولات معجزه آسایی همانند سرم ها وجود دارند، نباید نگران باشید. به طور مختصر و مفید ریزش ابرو چند دلیل دارد:

  • تتو کردن ابرو (یکی از رایج ترین دلیل ریزش ابرو)
  • استفاده از لوازم آرایشی غیراستاندارد و بی کیفیت
  • کمبود مواد مغذی در نتیجه تغذیه ناسالم
  • مسائل هورمونی
  • آلودگی
  • کمبود ویتامین های مورد احتیاج
  • افزایش سن

دقت کنید اگر بیماری پوستی دارید و ریزش ابروی شما به دلیل ایجاد قرمزی بیش از حد، خارش بیش از حد و یا بیماری های پوستی است حتما قبل از استفاده از سرم یا دیگر محصولات تقویت نماینده به پزشک مراجعه کنید تا برترین راه چاره را با توجه به نوع بیماری برای شما در نظر بگیرد.

چه محصولاتی برای تقویت ابرو و مژه مناسب هستند؟

محصولات مراقبت و تقویت نماینده ابرو و مژه بیشمار بوده و انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال علاوه بر سرم های تقویت نماینده می توان از ژل، کرم و روغن تقویت نماینده هم برای بهبود سلامت ابرو و مژه استفاده کرد. کرم های تقویت نماینده با حالت کرمی خود، خوب روی ابرو پخش می شوند و به آسانی می توان آن ها را روی ابرو ماساژ داد.

کرم ها همانند روغن های تقویت نماینده فرمالوسیونی بر اساس چربی داشته و حالت چربی به پوست ابروها می دهند. البته اگر این حالت چرب شدگی را دوست ندارید بهتر است به سراغ کرم ها و یا روغن ها نروید و از سرم بهره ببرید. به طور خلاصه تمامی محصولات تقریبا کارایی مشابهی دارند و انتخاب نهایی محصول به سلیقه شما بستگی دارد ولی باید بدانید که سرم های تقویت نماینده از لحاظ کارآمد بودن محبوبیت بیشتری از سایر محصولات داشته و خواص زیادی دارد.

رشد مجدد ابروها چقدر زمان می برد؟

راه چاره های درمانی طبیعی و غیر شیمیایی بسیار کارآمد هستند و برعکس داروها و عمل های جراحی دیرتر تاثیرشان را خواهید دید. اما با این حال تأثیر آن ها روی بدن دائمی تر بوده و عوارض جانبی خاصی هم در پی ندارند. از همین رو باید شکیبا باشید و در استفاده از محصولات طبیعی همانند سرم ها استمرار به خرج دهید.

این نکته را نباید فراموش کنید که رویش مجدد ابروهای شما به مقدار حاد بودن آن بستگی دارد. اگر ابروهای شما کم پشت شده اند و شرایط خیلی حاد نیست، حداقل باید سرم را تا 8 هفته بهره ببرید. اگر هم شرایط ریزش ابروهایتان بیشتر از حد طبیعی است باید حداقل 12 هفته صبر کنید و به طور مداوم در طول این مدت از یک سرم مرغوب و باکیفیت بهره ببرید تا نتیجه مورد نظرتان حاصل گردد.

معرفی 5 سرم معجزه آسا برای مژه و ابرو

همان طور که می دانید امروزه با گستردگی و تنوع زیاد محصولات موجود در بازار انتخاب سرم تقویت نماینده ابرو یا مژه کمی مشکل به نظر می رسد. از همین رو در اینجا قصد داریم به معرفی و آنالیز 5 سرم معجزه آسا برای ابرو و مژه بپردازیم که بی شک از خریدشان پشیمان نخواهید شد.

1. محلول تقویت نماینده مژه سریتا مدل 012 به همراه سرم احیا نماینده ابرو مدل vitalize

اگر می خواهید مژه و یا ابروی خود را تقویت کنید حتما باید یک بار هم که شده نام سرم تقویت نماینده سریتا به گوشتان خورده باشد. این سرم با خواص بی شمار و فوق العاده ای که دارد یکی از برترین محصولات در نوع خود به شمار میرود و از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

سرم سریتا محصولی منحصر به فرد برای افرادی است که به صورت مادرزادی ابروهایی کم پشت دارند، دچار ریزش ابرو شده اند و یا می خواهند ابرو و مژه های پر پشت تری به روش طبیعی داشته باشند. افرادی که ابروهای رنگ شده و ناتوان دارند و یا ابروهایشان به دلیل تتو و استفاده از تیغ ریزش پیدا نموده است به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند، زیرا این سرم محرکی بسیار قوی برای رشد مو بوده و در طی چند هفته پی درپی ابروها را حسابی پر پشت می نماید.

این محصول سرشار و غنی از محتویاتی همانند ویتامین E، روغن آرگان، گلیسیرین و دیگر موارد است که با اثر روی فولیکول های مو، باعث رشد و پرپشت تر شدن آن ها می گردد. بعلاوه باید به این نکته هم اشاره نمود که این محلول در افزایش استحکام و ضخامت ابرو و مژه ها نیز بسیار مؤثر است.

علاوه بر موارد ذکر شده، سرم سریتا برای پیشگیری از ریزش ابروها موثر بوده و بعلاوه از سفید شدن آن ها جلوگیری می نماید، سبب ترمیم ابروهای آسیب دیده می گردد و با داشتن اثرات آنتی اکسیدانی خود، ضدالتهاب و ضدخارش است. یکی دیگر از مواردی که باید بدانید این است که سرم سریتا ضدحساسیت بوده و می توانید با خیالی آسوده از آن بهره ببرید.

برای استفاده از این سرم برای ابرو، ابتدا ابروها و مژه ها را خوب تمیز کنید و سپس سرم را در جهت رویش ابروها و مژه ها بکشید. حواستان باشد که محلول وارد چشم هایتان نگردد. برای تاثیرگذاری بیشتر، روزانه در دو مرحله، یعنی یک بار در صبح و بار دیگر در شب از این سرم بهره ببرید. دقت کنید که سرم های تقویت نماینده باید مستمر استفاده شوند.

محلول تقویت نماینده مژه سریتا مدل 012 حجم 7 میلی لیتر به همراه سرم احیا نماینده ابرو مدل vitalize حجم 10 میلی لیتر

11 %

768,000

685,000 تومان

مشاهده و خرید

2. سرم تقویت نماینده ابروی آردن هرباسنس

دومین سرمی که در اینجا قصد داریم به آنالیز و معرفی آن بپردازیم سرم فوق العاده مرغوب و محبوب آردن هرباسنس نام دارد. مواد بکار رفته موجود در این سرم حساسیت زا نبوده و از همین رو می توانید به راحتی و با هر نوع پوستی که دارید از آن بهره ببرید. بسته بندی رول شکل و خاص این محصول نیز استفاده از آن را به مراتب آسان تر و بی خطرتر می نماید. سرم آردن هرباسنس علاوه بر موارد ذکر شده خاصیت التیام بخش و بازسازی نمایندگی هم دارد و به همین منظور زخم هایی که در اثر گرفتن ابروها به وجود آمده اند را تسکین می دهد.

این محصول پیاز موی ابروها را تقویت می نماید و از همین رو ابروهای کوتاه، باریک و یا کرکی را تحریک نموده و سبب رویش مجدد آن ها می گردد. از دیگر موارد مثبتی که باید به آن اشاره نمود این است که سرم یاد شده به جلوگیری از ریزش ابرو ها یاری شایانی می نماید. سرم تقویت نماینده و ضدریزش آردن هرباسنس سبب تقویت فولیکول های موی ابرو شده و مناسب ترین شرایط را برای رشد موهای تازه در ناحیه ابرو فراهم می نماید.

سرم تقویت ابرو آردن هرباسنس وزن 12 گرم

44 %

138,474

78,220 تومان

مشاهده و خرید

3. سرم تقویت نماینده مژه و ابروی بایو آکوا

سرم تقویت نماینده مژه و ابروی bioaqua حاوی ترکیبات گیاهی بسیار فوق العاده و معجزه آسا نظیر گیاه رزماری و گزنه است که برای تقویت کردن ریشه ابرو و رشد مجدد آن تأثیر شگفت انگیزی دارند. اگر مژهایی دارید که نازک یا کم پشت شده اند می توانید از سرم تقویتی بایو آکوا بهره ببرید و در سریع ترین زمان ممکن، نتیجه مطلوب را بگیرید. این سرم با تحریک فولیکول های مویی نقش به سزایی در پرپشت کردن و تحریک متابولیسم سلولی در فولیکول های ابرو و مژه دارد که در نتیجه ابرو و مژه های پر پشت تر و مشکی تری خواهید داشت.

قطع استفاده از این محصول باعث ریزش ابرو و مژه نمی گردد و بعلاوه باید گفت که ریزش ابروها را به سرعت قطع می نماید. سرم یاد شده سبب افزایش جریان خون در پوست می گردد و بعلاوه به تغذیه فولیکول های مویی یاری می نماید. برای استفاده از این سرم تقویت نماینده، بعد از شستن صورت خود روزی 3 بار آن را روی ریشه ابرو و مژه های خود بهره ببرید. یک بار در صبح، یک بار در ظهر و یک بار هم در شب.

سرم تقویت نماینده مژه و ابرو بایو آکوا مد 001 حجم 7 میلی لیتر

57,800 تومان

مشاهده و خرید

4. سرم تقویت نماینده و ضدریزش ابروی سینره

سرم تقویت نماینده ابروی سینره یکی دیگر از محصولات خوب و کاربردی در میان سرم های موجود در بازار است که با تاثیرگذاری عالی و ماندگار بالایی که دارد باعث شده محبوبیت بسیار زیادی نزد افراد با سلیقه های مختلف پیدا کند. سرم تقویت نماینده و ضدریزش ابروی سینره دارای پپتیدهای موثری است که باعث مستحکم تر شدن موهای ابرو در محل رویششان شده و علاوه بر این باعث تحریک فولیکول های مویی و در نتیجه رشد دوباره آن ها می گردد.

محصول یاد شده با داشتن ویتامین های موثر و لازم و بعلاوه آمینواسید های حاوی گوگرد، از ریزش ابروها جلوگیری و در نتیجه ابرو ها را پرپشت تر و زیباتر می نماید. یکی دیگر از نکات مثبت و خوب این محصول این است که قیمتی ارزان داشته و هیچ گونه شوره یا لک سفید رنگی روی ابروها باقی نمی گذارد. برای تاثیرگذاری بیشتر ضروری است روزانه دوبار این سرم را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد.

سرم تقویت نماینده و ضد ریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر

20 %

175,830

141,450 تومان

مشاهده و خرید

5. سرم تقویت نماینده و ضدریزش مو و ابروی درماسیف مدل درما اسکالپ

سرم تقویت نماینده ابروی درماسیف همان طور که از نامش پیداست، علاوه بر ابرو، روی موی سر هم تاثیر گذار است و می توانید از آن به عنوان سرم مو هم بهره ببرید. سرم یاد شده فولیکول های مویی را تقویت نموده و در نتیجه از ریزش آن ها جلوگیری می نماید و باعث می گردد موهای پرپشت تری داشته باشید.

این محصول موهای کرکی، نرم و نازک را تقویت نموده و با داشتن ساختار کراتینی خود حجم و ضخامت تارهای مو را افزایش می دهد. علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که این محصول با داشتن مواد غنی متعدد، گردش خون مویرگی را در ناحیه استفاده شده تسریع می نماید و سبب می گردد که رشد موها در آن منطقه بیشتر از نقاط دیگر باشد.

برای اثرگذاری هر چه بهتر سرم تقویت نماینده و ضدریزش ابرو درماسیف، روزانه دو بار، یک بار در صبح و یک بار در شب چند قطره از سرم را روی موهای ابروی خود 2 دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید کاملا جذب پوست ناحیه مورد نظر گردد.

سرم تقویت نماینده و ضد ریزش مو و ابرو درماسیف مدل درما اسکالپ حجم 50 میلی لیتر

2 %

229,679

225,170 تومان

مشاهده و خرید

راهنمای استفاده از سرم ابرو و مژه

طرز استفاده از سرم های ابرو و مژه بسیار آسان است. معمولا استفاده از تمامی سرم های ابرو یک شرایط یکسان دارد ولی بسته به نوع محصول و احتیاج شما ممکن است نحوه استفاده و تعداد دفعات استعمال آن در طول روز متفاوت باشد. از همین رو همواره قبل از استفاده از سرم ابروی خود حتما یادتان باشد که بروشور داخل آن را مطالعه کنید و یا تا جایی که امکان دارد با یک پزشک متخصص در تماس باشید.

در اینجا به یادآوری و شرح چند نکته ساده و مهم در رابطه با نحوه استفاه از سرم های ابرو و مژه می پردازیم:

  • باید توجه داشته باشید که قبل از استفاده از سرم های ابرو و مژه، خوب صورتتان را بشویید. زمانی که پوست تمیز باشد و منافذ آن از ناخالصی ها مسدود نباشد، ترکیبات محصولات به خوبی به لایه های پوست نفوذ نموده و بسیار موثر عمل می نمایند.
  • سرم های ابرو را همواره در جهت رویش موی ابرو ها مالش دهید.
  • بهتر است برای استفاده از سرم مژه حتما از یک براش ریمل تمیز بهره ببرید و همانند زدن ریمل روی مژه، سرم را به مژه های خود بزنید. این کار باعث می گردد مژه ها هرچه بهتر سرم را به خود جذب نمایند.
  • دقت کنید که هنگام زدن سرم مژه، سرم وارد چشم هایتان نگردد.

سرم ابرو و مژه محصول بسیار کارآمد و مفیدی است که اگر به صورت پیوسته و در یک بازه حداقل 2 ماهه از آن بهره ببرید، شاهد اثرگذاری معجزه آسای آن هم خواهید شد. در غیر این صورت نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد. بعلاوه برای اینکه درمان نتیجه بهتری داشته باشد، حتما قبل از آغاز، بسته به حاد بودن شرایط ابرو و مژه خود، حتما با یک پزشک مشورت کنید.

منبع: Hairlust, The Naked Truth

سوالات رایج درباره سرم ابرو و مژه

آیا سرم ابرو و مژه واقعا باعث رشد و تقویت آن ها می گردد؟

بله. ولی شرط اثرگذاری آن ها این است که در بازه زمانی درست و به طور مستمر استفاده شوند.

معمولا چقدر طول می کشد که ابروهای ریخته شده دوباره رشد نمایند؟

اگر به طور مستمر از سرم ها بهره ببرید معمولا بین هفته های 8 تا 12 ابرو ها در می آیند.

چرا باید از سرم های ابرو و مژه استفاده کنیم؟

این سرم ها با داشتن مواد موثره خود فولیکول های مویی را تقویت می نماید و باعث می گردد ابرو و مژه های پرپشت تر و سالم تری داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2253

به "5 سرم معجزه آسا برای تقویت ابرو و مژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سرم معجزه آسا برای تقویت ابرو و مژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید