بیت آشور: اگر بد بازی کنم شانس حضور در جام جهانی را نخواهم داشت

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: مدافع 27 ساله وایت کپس کانادا می داند اگر عملکرد بدی داشته باشد شانس حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد.

بیت آشور: اگر بد بازی کنم شانس حضور در جام جهانی را نخواهم داشت

به گزارش خبرنگاران، استیون بیت آشور که پس از سال ها حضور در تیم سن خوزه ارث کوئیک در انتها فصل 2013 لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا (MLS) از این تیم جدا و به تیم ونکوور وایت کپس کانادا ملحق شد، امیدوار است پس از انجام چند بازی رسمی با پیراهن ایران به ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل دعوت گردد.

بیت آشور 27 ساله در مورد تیم جدیدش گفت: به نظرم حالا دیگر کاملاً در ونکوور وایت کپس جا افتاده ام. خیلی خوب است که اینجا کمی استراحت نموده و سپس برای بازی تمرکز می کنم. من ونکوور را خیلی دوست دارم و باید بگویم که اینجا شهر خیلی زیبایی است و هم تیمی های فوق العاده ای هم دارم.

استیون در سال های گذشته 2 بار توسط یورگن کلینزمن به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت شد ولی فرصت بازی به وی نرسید. بیت آشور که خانواده ای ایرانی دارد این فرصت را هم داشت تا برای ایران بازی کند. در نهایت کارلوس کی روش در سال 2013 نظرش به این بازیکن جلب شد و او را به اردوی تیم ملی ایران دعوت کرد و بیت آشور هم این دعوت را پذیرفت.

مدافع ایرانی ونکوور در این خصوص گفت: دعوت به اردوی تیم ملی آمریکا موضوعی است که دیگر به آن فکر نمی کنم و حالا فقط روی ایران تمرکز نموده ام. حالا کوشش می کنم تا بهترین عملکردم را در زمین مسابقه داشته و امیدوار باشم تا در ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 حضور داشته باشم.

وی اضافه نمود: مهمترین چیز در حال حاضر ارائه بهترین عملکرد است، چون فکر می کنم اگر در چند بازی بد عمل کنم شانس حضور در ترکیب تیم ملی را از دست خواهم داد. کی روش به طور حتم کار دشواری در انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی خواهد داشت. ما می خواهیم بهترین بازیکنان خود را به برزیل ببریم و به جهانیان نشان دهیم که می توانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

ایران در گروه F جام جهانی با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است. مدافع تیم ملی کشورمان در این خصوص گفت: به نظرم کادرفنی تیم ملی در حال اجرا کارهای بزرگی است که امیدوارم در جام جهانی به نتیجه برسیم. ما پیش از شروع رقابت های جام جهانی چندین بازی محبت آمیز خوب هم خواهیم داشت.

بیت آشور در انتها با تمجید از کشور ایران و مردمانش گفت: ایرانی ها رفتار خیلی خوبی با من داشته اند و هر بار که به ایران سفر نموده ام علاقه ام به این کشور بیشتر شده است. مردم ایران هم مردمی فوق العاده خونگرمی هستند و از اینکه فرصت بازی برای تیم آنها را پیدا نموده ام واقعاً لذت می برم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 285

به "بیت آشور: اگر بد بازی کنم شانس حضور در جام جهانی را نخواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت آشور: اگر بد بازی کنم شانس حضور در جام جهانی را نخواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید