پیشکسوتان فوتبال در کنار خواننده لس آنجلسی

به گزارش مجله استخدام جدید، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره عکس یادگاری بعضی پیشکسوتان با خواننده لس آنجلسی توضیحاتی ارائه کرد.

پیشکسوتان فوتبال در کنار خواننده لس آنجلسی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران،انتشار عکسی از پیشکسوتانی نظیر احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، حسین عبدی، مهدی هاشمی نسب و ... که برای یک بازی محبت آمیز به همراه چند هنرمند به کانادا سفر نموده اند، دردسر ساز شده است.

در این عکس یکی از خواننده های لس آنجلسی حضور دارد و همین امر کمیته اخلاق را بر آن داشته تا پیشکسوتان مذکور را احضار کند. حسین آبانگاه، عضو کمیته اخلاق گفت که این دوستان باید بابت کار خود شرح بدهند.

از سوی دیگر سفر پیشکسوتان به کانادا هنوز به اتمام نرسیده و آنها به ایران برنگشته اند. در این میان حسین عبدی تنها فردی است که به ایران برگشته تا به امور باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند.

عبدی در این خصوص به کاپ گفت: من در جریان اظهارنظر دوستان در کمیته اخلاق نیستم و نمی دانم چرا به این موضوع زوم نموده اند. ما به کانادا رفتیم تا بازی محبت آمیز برگزار کنیم و این امر هم محقق شد. حالا اینکه یک عکسی منتشر شده و دوستان روی آن زوم نموده اند را نمی دانم دلیلش چیست.

وی اضافه کرد: من هیچ حرف دیگری در این خصوص ندارم و دیگر صحبتی هم درباره موضوع پیش آمده نمی کنم.

منبع: افکار نیوز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1831

به "پیشکسوتان فوتبال در کنار خواننده لس آنجلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوتان فوتبال در کنار خواننده لس آنجلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید