تاخیر در شروع اردوی تیم ملی فوتبال امید، غیبت مشکوک مجیدی در جلسه کمیته فنی

به گزارش مجله استخدام جدید، درحالیکه قرار بود اردوی تیم امید از 14 مهر شروع گردد، اما برگزاری اردو به تاخیر افتاد.

تاخیر در شروع اردوی تیم ملی فوتبال امید، غیبت مشکوک مجیدی در جلسه کمیته فنی

به گزارش ، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی قرار است با راهنمایی فرهاد مجیدی در رقابت های نهایی مقدماتی المپیک 2020 ژاپن شرکت کند که در آخرین بازی محبت آمیز مقابل تیم امید ازبکستان با 4 گل شکست خورد و همین موضوع باعث شد نقدها زیادی به کادرفنی این تیم وارد گردد.

اردوی جدید تیم امید قرار بود از 14 مهرماه آغاز گردد، اما این اردو با تاخیر برگزار می گردد و با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است از 15 مهر آغاز گردد.

مسئولان فدراسیون همچنین درحال مذاکره با یکی از هتل های تهران هستند تا محل استقامت یوز های جوان تعیین گردد.

همچنین درحالیکه اعلام شده بود تیم امید در 2 بازی محبت آمیز به مصاف تیم های خارجی می رود، اما این دیدار ها لغو شد و مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند از تیم های لیگ فزونی دعوت نمایند تا به مصاف شاگردان مجیدی بروند و به همین دلیل قرار است تیم امید با 3 - 4 تیم لیگ فزونی دیدار کند.

بنا بر هماهنگی هایی که مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده اند، قرار است تیم ملی فوتبال امید ایران در اردوی مهرماه به مصاف تیم های سایپا، شهر خودرو و پیکان برود.

خبر دیگر اینکه قرار بود امروز (چهارشنبه) فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت کند که این کار را انجام نداد و این اتفاق مشکوک به نظر می رسد.

تیم امید در گروه C رقابت های نهایی مقدماتی المپیک 2020 با تیم های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است و باید در تایلند به مصاف حریفان برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 426

به "تاخیر در شروع اردوی تیم ملی فوتبال امید، غیبت مشکوک مجیدی در جلسه کمیته فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در شروع اردوی تیم ملی فوتبال امید، غیبت مشکوک مجیدی در جلسه کمیته فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید