تساوی استقلال برابر نساجی در نیمه اول

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 20:30 دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در استادیوم آزادی تهران شروع شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

تساوی استقلال برابر نساجی در نیمه اول

استقلال که می دانست رقیب اصلی اش در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی در جام حذفی با شکست برابر آلومینیوم حذف شده است از انگیزه بالایی برخوردار بود تا با پیروزی برابر نساجی به ملاقات برنده مس کرمان برود.

فرهاد مجیدی برای این ملاقات علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده را به میدان فرستاد که ترکیب ابتدایی این تیم نسبت به ملاقاتهای گذشته چند تغییر داشت که مهمترینش نیمکت نشینی سیدحسین حسینی و حضور وریا غفوری در ترکیب اصلی بود.

آبی پوشان آغاز هجومی در این ملاقات داشتند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند دروازه مهمان مازندرانی خود را باز نمایند اما یک بار علیرضا حقیقی و یک بار هم کم دقتی حسین زاده اجازه رسیدن به گل را به آنها نداد. با این حال در این دقایق استقلال تیم برتر میدان بود و در حضور تماشاگرانش برای رسیدن به گل کوشش می کرد.

در دقیقه 24 صابر حردانی در موقعیتی عالی تا درون محوطه جریمه استقلال پیش رفت و ضربه ای را به سمت دروازه زد که توپش پس از برخورد به تیر عمودی دروازه دور شد تا یک فرصت عالی از تیم مازنی گرفته گردد.

در ادامه این استقلال بود که برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه مهمان خود طراحی کرد اما دفاع خوبی مازنی ها این اجازه را به شاگردان فرهاد مجیدی نداد که به گل برسند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2119

به "تساوی استقلال برابر نساجی در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال برابر نساجی در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید