تمدیدشرکت نخبگان جامعه کار وتلاش سیستان وبلوچستان درجشنواره امتنان

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام نویسی نخبگان جامعه کار و کوشش سیستان و بلوچستان در جشنواره امتنان تمدید شد.

تمدیدشرکت نخبگان جامعه کار وتلاش سیستان وبلوچستان درجشنواره امتنان

حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف جلب مشارکت حداکثری ذینفعان و فرصت سازی برای شناسائی افراد ذیصلاح و بعلاوه تمهیدات لازم برای تشکیل کمیته های ارزیابی و داوری استانی، فرایند نام نویسی در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گرو های کار و کارفرمایان نمونه استان تا روز پنج شنبه 10 آذرماه تمدید شد.

حامد آرامش اضافه نمود: کارگران، گروه های کار و صاحبان بنگاه های مالی سیستان و بلوچستان می توانند همزمان با سایر استان های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نام نویسی نمایند.

وی اعلام کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج همدلی در جامعه کار و کوشش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کارو کوشش از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه نمود: جشنواره امتنان در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می گردد و ارائه شیوه های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و فراوری، کاهش ضایعات و زمان فراوری، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند فراوری، راه اندازی خط فراوری نو، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری از جمله شاخص های کارگران و گروه های کار و واحد های نمونه است که در این جشنواره مد نظر قرار می گیرد.

آرامش اضافه نمود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند و یا با شماره 33251912 تماس بگیرند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2213

به "تمدیدشرکت نخبگان جامعه کار وتلاش سیستان وبلوچستان درجشنواره امتنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدیدشرکت نخبگان جامعه کار وتلاش سیستان وبلوچستان درجشنواره امتنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید